Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mieheni pettänyt minua äitini kanssa???

Vierailija
01.08.2011 |

olen aivan järkyttynyt..aamulla tuli riitaa äidin kanssa ja äiti sitten sanoi että: kysyppä mieheltäs että olinko hyvä pano.löin vain luurin korvaan ja nyt myöhemmin tuli viesti että unohda mitä sanoin.jäi kuitenkin kaivertamaan että onko mieheni pettänyt minua,miksi äitini muuten olisi tuollaista keksinyt, vaikka meillä olikin riitaa??olen nyt miettinyt että heillä on kyllä ollut monesti tilaisuus tehdä se,mutta en kyllä ikinä olisi arvannut.mies on vielä töissä enkä ole hänelle puhunt mitään koko asiasta.kuinka minun kannattaisi mielestänne ottaa asiasta selvää,töksäytänkö ihan suoraan vai? tuntuu aivan kamalalle.anteeksi mahdolliset kirjotusvirheet.

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
01.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on miehesi jo tietoinen tuosta möläytyksestä, eli ei paljon näyttelemiset auta.

Mutta tosiaan, enpä uskoisi että kukaan keksii tuollaista vain loukatakseen toista, voisihan sitä paljon muutakin sanoa..

Vierailija
42/46 |
01.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

On taikka ei pettänyt, niin sun äitisi on ainakin lapsellinen ja typerä. Täytyyhän sun nyt kaivaa tuo totuus esiin mieheltäsi ja äidiltäsi. Mua ainakin jäis vaivaamaan niin, etten luovuttaisi ennekuin saan tietää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
01.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siitä kun meidän piti mennä äidin luona käymään lauantaina ja emme menneet,koska kuopulsemme oli kuumeessa.äiti sai myöhemmin kuulla että anoppi oli meillä illalla käymässä ja luuli että kuume oli pelkkä tekosyy.tekisi niin mieli laittaa miehelle viestiä töihin,mutta sitten se osaisi varautua tenttaukseen ja osaisi ehkä paremmin peitellä asiaa..toi HIV juttu oli kyllä hyvä.masentaa aivan kamalasti.jos mies ei olekkaan pettänyt ja turhaan syytän,niin sekään ei ole hyvä,mutta pakko minun on tietää totuus..

Vierailija
44/46 |
01.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkohan sun on tuo selvittää, muuten jää vaivaamaan todella paljon.

Jos ei ole totta niin aika kummallisen letkautuksen äitisi kyllä on päästänyt. Siis että edes ajattelee vävyään sänkypuuhiin, hyi olkoon...

Ja jos onkin totta, niin sitten ei ole asiat kovin hyvällä tolalla. Mitä tuossa tilanteessa oikeasti tekisi? Pahimmassa tapauksessa ero JA välit omaan äitiin poikki.

Kerro miten kävi kunhan olet jutellut miehen kanssa. Toivottavasti kaikki on vain äitisi sairasta mielikuvitusta. Mutta jotenkin pelkää että ei... mistä muuten voisi tyttärelleen keksiä tuommoista letkauttaa.

Vierailija
45/46 |
01.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten nuorekas ?!

Kummallisia ketjuja olen seksi palstalta kyllä lueskellut, kun miehet ovat kuolanneet anoppejaan. :O

Vierailija
46/46 |
01.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minkä ikäinen äitisi on? Voisitko pienimmässä mielessäsikään kuvitella heitä sänkpuuhissa? Meinaan että jos miehesi on kovin nuori ja äitisi jo vanha kääkkä (anteeksi sanavalinta) niin kuulostaa aika ällöltä. Mut jos äitisi on aika vetävä... Oli miten oli, jos tuo on totta niin hyi hitto. Aivan sairasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yksi