-Huuto.netissä huutaminen, vinkkejä?
Olen Huuto.netin peruskäyttäjä. Nyt olen ostamassa hieman hinnakkaampaa tuotetta ja pohdin huutamisen taktiikkaa.
On oletettavaa, että viimeisten tuntien aikana huutaminen kyseisestä tuotteesta on erittäin vilkasta (tuote on tosi houkutteleva ja moni varmaan haluaa sen).
Miten kannattaisi suunnitella oma huutaminen, jotta voisi saada tuotteen itselleen? Onko teillä kokemuksia?
Kannattaako oma tarjous jättää viime tinkaan? Onko korotusautomaatista hyötyä? Onhan varmaa, että ulkopuoliset (ostajat/myyjä) eivät saa prosessin missään vaiheessa tietää korotusautomaatin hintarajaa?
Kommentit (8)
jos kukaan ei ala huutamaan, jätä oma huutosi viime tinkaan niin ehkä vältät kilpailua.
Jos jo alkuvaiheessa tulee muita huutajia, seuraa tilannetta. Jos pari päivää ennen huudon sulkeutumista ei oma hintakattosi ole tullut vastaan, laita korotusautomaatti. Jos joku myöhemmin automaatin laittava pistää saman kattosumman, sinä voitat.
Näilläkonsteilla olen yleensä saanut haluamani. Joskus on tullut tietty vastaan joku joka on valmis maksamaan enemmän kuin minä.
Se on sitten omasta rahapussista kiinni, paljonko suostuu hintaa korottamaan.
Miten se korotusautomaatti toimii? Jos Anu on asettanut rajaksi 100 e ja bea myös 100 e, niin jos anu on tehnyt asetuksensa ennen beaa, hän saa tuotteen? Näinkö menee?
ja anna koneen hoitaa loput. Jos innostut huutamaan viimehetkellä lisää, voit huomata ostaneesi käytetyn kalliimmalla kuin mitä sen saisi uutena kaupasta.
Niin ja jos siinä on vain yksi huuto, voi kaupan katkaista samantien jo ennen huutoajan päättymistä. Niin minä teen aina joskus, kun huutaja tarjoaa sähköpostilla sen, mitä olin toivonut saavani. Kun muita huutajia ei ole, ei se ole sääntöjen vastaista.
jätän aina itse huutamisen ihan viime tinkaan, viime minuuteille. Turha sitä hintaa on aikaisemmin lähetä nostamaan!
Miten voit viime minuuteilla tietää onko joku ohittanut.Mulle on pari kertaa käynyt sillee.Olen ollut voittava huuto.mutta joku on huutanut enemmän ,eise näy mun koneella.263
Käytän aina korotusautomaattia omaan maksimihintaani asti.
tekisin ainakin yhden huudon. Silloin myyjä ei voi sulkea kohdetta. Viime minuuteissa on riskinsä, mutta lähes aina niitä käyttää. Joskus viime minuuteilla huutamisen unohtaa, tuleekin yllärimeno, Huutis on kaatunut tms.