Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mä oon niiiin poikki......

Vierailija
01.08.2011 |

otin kaverin 5vuotiaan pojan tänne oman 6vuotiaani seuraksi, poika on ollut täällä klo8 asti ja mun hermot on riekaleina.

jatkuvaa juoksemista, riehumista, huutamista, kiljumista, sotkemista.... yksi leikki kestää 2minuuttia, jätetään levälleen ja alotetaan uus. paiskoo leluja ja hokee et voi VIT.....SI! vitvitvit...!!

kinuaa koko ajan jotain, mehua, keksiä, jäätelöä, leikkitatuointeja (näki lapsellani sellaisen), pleikkarin pelaamista yms...

ja mä oon niin poikki, pitäs iltaan asti kestää!!

muutamia tunteja on useinkin meillä ja mun lapsi siellä, leikkivät paljon ulkona yms, mutta tänään ei mikään suju mitenkäänpäin ja mua väsyttääää!!

nukuin viime yönä ehkä 5tuntia, laitan ne varmaan oikeesti kohta pelaan pleikkarilla ja otan torkut!

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
01.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

(Mä en jotenkin käsitä miten 5-6 -viotiaat voivat uuvuttaa. Mukavan ikäisiä lapsia)

Aito palstakommentti! "Mun tuntemat 5 vuotiaat ovat kivoja niin kaikki 5 vuotiaat ovat kivoja"

Etkö lukenut tuota ap:n tekstiä ollenkaan?!? Mukavan ikäisiä juu mutta eivät välttämättä mukavia.

Vierailija
22/23 |
01.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä ainakin tiedän mistä puhun, kun ehdotin majaleikkiä ja katuliituja ym. Sattumoisin itsellä 5 poikaa ja näillä pojilla vähintään ssma määrä kavereita usein kylässä.

Mutta ehkä ajattelisin toisin yhden lapsen äitinä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
01.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jo oisin ajat sitten riistäny sen pojan vapautta ja ottanu sen keittön pöydän ääreen istumaan jäähylle tai sohvalle syliin.

Olen sen verran natsi ja pelottava, että mua uskotaan meillä.