Jos jatkuvasti mietin, mistä kolottaa, pyörryttääkö jne...
Mitä se tekee minulle?
Minua on toista vuotta huimannut aika ajoin. Niskatkin on jumissa. Näkökentässä välillä jotain ihmeellistä jne.. Väsyttää jatkuvasti... Lääkärit laittavat niskojen piikkiin.
Kilpirauhaskokeet ja kaikki muutkin verikokeet on ok.
Itse olen alkanut panioimaan..
Mietin jatkuvasti olotilaani, eli kolottaako jostain jne... Kauppaan mennessä hoen itselleni, pyörrynkö, pyörrynkö... Eilen jumpassa tuli outo tunne ja mietin vaan että täältä on päästävä pois, pääsenkö lattialiikkeiden jälkeen pyörtymättä ylös jne.. - en kuitenkaan lähtenyt..
Nyt taas töissä googletan sairauksia ja tietoa aivokasvaimesta jne... als-taudista jne...
Olen varma että minulla on päässä jokin tappava sairaus joka tekee sumuisen ja väsyneen olon.
Lääkäriin kai pitäisi mennä ja kertoa peloista...
Onko muilla ollut vastaavaa?
Kommentit (6)
Myös näköhäiriöitä on. Aion mennä neurologille. Sulla voisi kyllä olla paniikkihäiriökin, vai mitä luulet? Sekin voi aiheuttaa huimausta.
hieronut mun niskoja aika lailla. Ja aina ne vaan on jumissa...
Neurologille ajattelin itsekin mennä.. On vaan pirunmoiset jonot..
ap
Etkö saa omasta mielestäsi tarpeeksi huomiota muilta ihmisiltä? Olisitko omissa silmissäsi tärkeämpi tai arvokkaampi, jos olisit vakavasti sairas, ehkä kuoleva?
Miehesi tuntuu ainakin välittävän sinusta, yrittää auttaa ja hieroo. Jos se ei auta, niin mene tosiaan ammattihierojalle.
Miksi olet aloittanut vatuloimisen pahimmasta päästä? Ehkä sulla on vaan tosiaan niskat jumissa. Siihen auttaa hieroja ja särkylääkkeet.