Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kirjakerho

Vierailija
31.07.2011 |

Meillä olis 2,5v tyttö joka pitää jo satujen kuuntelemisesta. Nyt on siis aika liittyä johonkin kerhoon. Eli mikä olisi hyvä kirjakerho? Lasten oma kirjakerho mainos pyörii ainakin täällä koko ajan. Itselleni on joskus pienenä tullut tuo ja osa kirjoista jopa on säästynyt omalle tytölle. Mutta nyt kun olen selaillut uusia lasten oma kirjakerho kirjoja ne eivät olleet kivoja. Ainakin se tuhkimo mikä meillä on, oli todella paksu ja itse satu ei ollut mukavasti kerrottu. Onko siis kaikki lasten oman kirjakerhon kirjat tuollaisia vai sellaisia kun ennenkin ovat olleet?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
31.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset lainaa kirjoja kirjastosta ja osta joitakin kotiin?

Vierailija
2/7 |
31.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta olen vain niin laiska menemään kirjastoon. Ja myös pelkona että lapsi repii kirjan tosin tähän päivään mennessä ei ole yhtään kirjaa repinyt! Ehkä siis menen kirjastoon ensi viikolla jos saan aikaiseksi. Tosin ensin täytyy täyttää kirjastokortti hakemus. Viimeksi muistaakseni oli todella tuskallinen operaatio. Niin ja sit jos lainaa jotaina täytyy muistaa palauttaa ajoissa muuten tulee kalliiksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
31.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opeta samalla, että kirjoja käsitellään varovasti. Laita kännykkään hälytys palautuspäivästä. Osta omia kirjoja alelaareista.

Vierailija
4/7 |
31.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirjakerhoon, josta pakkosyötetään kirjoja jatkuvasti ja eroaminen on vaikeaa. Hae kirjastosta niitä kirjoja. Tilaa kersalle Aku Ankka ja Conan Barbaari.

Vierailija
5/7 |
31.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja sit jos lainaa jotaina täytyy muistaa palauttaa ajoissa muuten tulee kalliiksi.

Ihan pakko tähän kommentoida, että jos noudatatte kirjastossa esim kirjakerhon tahtia (kirja per kk) ja palautatte kirjan joka kuukausi vasta muistutuskirjeen jälkeen, niin silti hintaa ei tule kuin 12€ (täällä ainakin 1€ per myöhästyminen). Tuohon hintaan ei taida saada edes yhtä kirjapakettia mistään kerhosta :)

Vierailija
6/7 |
31.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kokemusta on Lasten parhaat kirjat vaimikäseoli mistä tuli paljon Disney kirjoja, ja Lasten oma kirjakerhosta, jossa nyt jäsenenä olen.

Suurin osa paketeista tulee peruttua tai palautettua, kun kirja ei ollut kiinnostava tai sitten mukana tulee jotain tyhmää krääsää, nytkin tulisi joku turhanpäiväinen jumppapussi kirjan kyljessä.

Parempi systeemi mielestäni on ostaa kirjakaupasta tai kirpputorilta tai tavallisesta nettikirjakaupasta sellaisia kirjoja jotka haluaa.

Eli odottelen koska tulee puoli votta täyteen ja saan erota ilman sanktioita...

Vierailija
7/7 |
31.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidan kallistua siihen että en liity mihinkään kerhoon. Ei tässä tosiaan maalla olla joten kirjoja saa kaupoista ja kirpputoreilta. Niin ja sieltä kirjastosta. Tosin minulla on joskus ollut kirjasto kortti joka on siis luultavasti roskissa niin joudun maksamaan nyt 4e kun uusin kortin, se vähän kiristää!! Mutta ehkä se vaan on maksettava ja sielä kirjastossa alettava käymään :D Ja lapsen kanssa yhdessä niitä kirjoja ainakin aluksi lukea.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kolme