Naapuri tuuletti lakanoita tuuletusparvekkeella, vaikka on sunnuntai
Ei ole taloyhtiön säännöissä kielletty, mutta vähän kunnioitusta muita kohtaan! Yhteisellä tuuletusparvekkeella tuuletti ryppyisiä lakanoitaan SUNNUNTAIPÄIVÄNÄ. Voiko tästä huomauttaa hänelle vai soitanko isännöitsijälle huomenna ja tiedustelen voisiko tällaiselle tehdä jotain?
Toivoisin, että meitä muita naapureita vähän kunnioitettaisi EDES SUNNUNTAINA!!! Miksei voi siivota arkena? VAPAAPÄIVÄ ON TOISILLA JA SUNNUNTAI ON PYHÄPÄIVÄ..... Mitä voin tehdä asialle?
Kommentit (27)
Ja ne oli vielä RYPPYISIÄ ne lakanat xD
No siis voi KAMALA! Että mitenkä oikein kehtasikaan tuulettaa lakanoita. On tämä maailma mennyt hirveäksi, kyllä tuollainen syntinen lakanoiden tuuletus menee jo kaikkien hyvän maun rajojen yli!
Ei ihme että olet hieman tuohtunut!!!!
sijaitsee yleensä niin, ettei pääse pölyttämään toisten omia parvekkeita. Eipä ollut mukavaa kun yläkerran pulsut ravistelivat mattojaan parvekkeensa kaiteen yli. Eli pölyt ja roskat tippuivat meidän parvekkeelle ja vaunuihin.
Ei kai lakanoiden ravistelu tuuletusparvekkeella nyt niin paljon haittaa? Varmaan itsekin käyt 22-7 välillä vessassa tai valutat vettä... Mikäli siis käyt normaalisti virka-aikana töissä...
Jos tuosta tuulettamisesta nyt KOHTUUTONTA haittaa on tullut, eli tarkoitan 80 db:n meteliä, massiivista tunteja kestänyttä pölypilveä tai jätesäkillistä roskia sinun parvekkeellesi, ilmoita isännöitsijälle ja naapurillesi. Muussa tapauksessa anna olla ja käy ravistelemassa omatkin lakanat.
Uusien kerrostalojen omilla terasseilla saa ravistella lasituksen sisällä! Ei reunan yli. Uusissa ei ole erillistä yhteistä tuuletusparveketta. Edes kaiteen yli ei saa jättää roikkumaan vuodevaatteita! Ajatelkaa alempana olevia, joilla ikkunat auki tai oleilevat terasseilla syömässä!
Jos on sunnuntaina töissä niin hänellä on työpäivä silloin.
Itse olen kotiäitinä, mun vapaani kestää seuraavat 2 vuotta töistä. Ajattele jos en koko aikana siivoaisi? :)
ja muutakin pyykkiä kerrostalon pihaan naruille kuivumaan!!! Ja aion kohta viedä matot ulos tuulettumaan ja - hui kauhistus - myös tampata niitä!
Odottelen poliisien vierailua...
hän ratkoo mielellään tämän kokoluokan ongelmia.
Varmasti asukas saa kirjallisen varoituksen.
jolla ainoa mahdollinen siivouspäivä (=vapaapäivä) oli sunnuntai esim. töiden takia.