Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä jos lopetan kaiken yhteydenpidon

Vierailija
31.07.2011 |

aikuiseen lapseen?

-Hän ei ole minuun yhteydessä muutakuin silloin kun joku hänen laskunsa erääntyy , eikä hänellä ole rahaa.

-Ei ole vieraillut luonani n. 10 v.

-Minä en saa mennä hänen luokse, koska se on hänen mielestään sekaantumista hänen elämäänsä.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
31.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vain rahaan perustuva, niin onko se suhde?

Jättäisin parit puhelut vastaamatta.

Vierailija
2/16 |
31.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvitä tunteesi lapsellesi tarkkaan ja ilmoita, että jos raha on ainoa motiivi pitää yhteyttä sillointällöin vanhempaan se loukkaa sinua etkä mieluiten halua hänestä mitään kuulla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
31.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kyllä kai sitä lapsiaan voi myös avustaa rahallisesti.

Vierailija
4/16 |
31.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka moni oikeesti olisi valmis tuohon? En minä ainakaan, ikinä.

Vierailija
5/16 |
31.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikö asiallinen keskustelu auttaisi ??

omaan lapseen ei hevin kyllä kannata lopettaa kokonaan yhteyttä...

miten vanha lapsi on ???

onko ammattia, työtä ???

onko alko huume ongelmaa???

ei ole normaalia tuollainen asenne ja käytös.

Vierailija
6/16 |
31.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

3:lle

Vierailija
7/16 |
31.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos alan puhumaan näistä asioista puhelimessa, niin hän sanoo, etä niin oliko jotain muuta vielä...?

Vierailija
8/16 |
31.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka itse en uskoisi tohon pystyväni.

Vierailija
9/16 |
31.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kyllä kai sitä lapsiaan voi myös avustaa rahallisesti.

Niinpä, minä olen laitanut aikoinani takaajana asuntolainaan nimeni ja nyt minä maksan joka kuukausi pankille tämän velan lyhennystä. Vielä on kymmenen vuotta jäljellä tästä.

Hän on näitä työttömiä paperimiehiä.

Muille lapsille ei sitten olekaan antaa rahaa.

Vierailija
10/16 |
31.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka moni oikeesti olisi valmis tuohon? En minä ainakaan, ikinä.

ikimaailmassa uskonut, että edes ajattelisin näin . Nyt on kuitenkin kysymyksessä se kuinka pitkälle äidin täytyy mennä siinä "äidinrakkaudessa".

Vierailija
11/16 |
31.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä enää antaisi mitään rahaa muihin laskuihin. Tuntuu epäoikeuden mukaiselta muita lapsiasi kohtaan että tämä yksi saa kaiken. Ja koska kohteleekin sinua noin ilman mitään arvostusta niin jättäisin tälle lapselle vain lakiosan ja muille sitten loput testamentilla.

Karsea lapsi kyllä sulla, vaikka aikuinen jo onkin.

Vierailija
12/16 |
31.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että häpeää. Hän on erittäin itsetietoinen ja yleensä hänen mielipiteensä asioissa on se ainoa oikea. Ilmeisesti hänellä on tämä nykyään niin paljon puhuttu narsistinen persoonallisuushäiriö.

Vierailija
13/16 |
31.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein voisi kuvitella, että hänellä olisi alko-tai huume ongelmaa , sillä hän on innokas liikkuja ja urheilija sekä pitää erittäin hyvää huolta ulkonäöstään ja syö terveellisesti.

Voisin melkein sanoa, että hän on niitä miehiä johon naiset ihastuvat, mutta tulevat hyvin pian katkerasti pettymään. Hänellä on useampi pitkäaikainen suhde takana ja yksi avioero.

Vierailija
14/16 |
31.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai kieltäydyt vaan antamasta, voithan itsekin sanoa, että eikö hänellä muuta asiaa ole? Jos lapsi on jo yli 30 vuotias, sinulla ei ole vastuuta hänen laskuistaan.

Vierailija
15/16 |
31.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai kieltäydyt vaan antamasta, voithan itsekin sanoa, että eikö hänellä muuta asiaa ole? Jos lapsi on jo yli 30 vuotias, sinulla ei ole vastuuta hänen laskuistaan.

Niin silloin hän saattaa joutua vankilaan muutamaksi päiväksi ja se on sitten minun syy, hänen mielestään.

Vierailija
16/16 |
31.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin silloin hän saattaa joutua vankilaan muutamaksi päiväksi ja se on sitten minun syy, hänen mielestään.

että maksamattomia sakkoja ei enää muuteta vankeudeksi. Älä maksa hänelle enää yhtään mitään! Vain nuo pakolliset pankille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kahdeksan