Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kusadasi Turkissa

Vierailija
31.07.2011 |

Onko kukaan käynyt Kusadasissa? Ollaan ajateltu lähteä ensi kesänä lasten kanssa. Ei mun käsittääkseni ole ihan pieni paikka...Luin jostain, että ois 60 000 asukasta, turistiaikaan jopa 300 00. Aiemmin ollaan käyty Alanyassa ja Marmariksessa.Ja tykättiin kovasti.

Onko Kusadasissa shoppailumahdollisuudet hyvät, matkassa teinejä?

Entä rannat, onko hyvät rannat? Yöelämällä ei niin väliä, nukutaan yöt :)

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
31.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap

Vierailija
2/5 |
31.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emme käyneet kaupungissa, mitä nyt bussin ikkunasta näimme. Eräs toinen suomalaisperhe kyllä kehui shoppailujaan, mutta me emme mitään etsineet. Hyviä rantoja on, mutta koko rantaviiva ei ole pelkkää hiekkarantaa.

Kivaa oli se, ettei missään myyjät huudelleet perään.

Siellä oli myös kaksi valtavaa vesipuistoa sekä uima-allas, johon olisi päässyt uimaan haiden kanssa. Sisäänpääsy olisi ollut 40 e, joten emme menneet.

Olimme Finnamtkojen Blue Star Ephesia Beachissa. Loistava hotelli. Me haimme vain lepoa, hotellin omia vesiliukumäkiä ja hieman parempaan hotellia. Tämä vastasi tavoitettamme.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
31.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
4/5 |
31.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nazarin matkalla aqua fantasyssä. Ja oli upea paikka. Kusadasin kaupungissa kävimme kerran. Siellä oli turistirihkamaa, runsaasti väärennöksi basaarikaduilla. Sitten oli yksi hyvä kauppapailla jossa oli aitoa merkkitavaraa. Tuonne oli turvaraekastus. Aika rauhallisia kauppiaita oli kusadasissa. Mutta jos ostokset on mielessä niin ehkei kovin hyvä kohde.

Vierailija
5/5 |
31.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt vain omatoimimatkalla kollegan kanssa (oltiin lähistöllä kongressissa). Shoppailuaika jäi aika vähäiseksi, joten en osaa sanoa valikoimasta :). Yleisvaikutelma oli ok! Voisin siis itse lähteä sinne lomalle. Isohko vesipuisto oli tosiaan siinä "tuntumassa".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kolme