Lapsettomat kaverit FB:ssä kuvittelevat että voivat sanoa mitä vain "lapsellisille"
Taas jälleen kerran yks muija FB:ssä läyhää, että kun suurin osa päivityksistä on raskauksista tai lapsista, hän ei kestä ja ahistaa, laittaa piuhat poikki meidän äitien takia kun me kirjotetaan lapsistamme. Mitä vittua? Ei kellään oo oikeutta läyhätä toisille että mitä siellä saa kirjottaa ja mitä ei.
Jos lapsia on, on ihan luonnollista että niistä tulee jotain kirjotettua. Mua ei ainakaan mitkään lapsettomat vinkujat määrää että mitä mä siellä kirjotan, en mäkään vingu niille että mua ei niiden kännit ja krapulat ja saamiset kiinnosta :D
Kommentit (11)
Kysy siltä että mitä sitten saisi kirjoittaa :)
vinkkejä painonpudotukseen -ketju ole myös sun aloittama?
Annat urputtaa. Itsehän tekee itsensä naurunalaiseksi.
Tai sitten jos on kovasti urputtanut, niin vastaa siihen piuhojen pois kiinnilaittamiseen, että sehän hyvä, kun olet elämänsuuntasi valinnut.
en oo alottanu muita ketjuja :)
joo mä laitoinki sille että jokainen juttelee omasta elämästään, vaikeepa sitä on keksiä aina jotain muuta. ja et olkoot jokaisella oikeus kirjottaa mitä haluu. toki ymmärrän että jos siellä jokainen pottareissu kerrotaan, mutta kai mulla nyt on oikeus omasta lapsestani puhua kun se on kuitenkin se kaikkein tärkein :)
lapsia hankkineisiin ystäviini. Ei heidän juttunsa minua kiinnosta, eikä minun juttuni heitä. Sitten kun lapsensa ovat hieman kasvaneet heidän kanssaan on pystynyt jutustelemaan, mutta aina saa varoa sanojaan. Esim. lomareissuista tai ostoksista ei oikein kannata puhua, koska se aiheuttaa kateutta.
kyllä mä sen ymmärrän että jutut ei aina kohtaa, ei voi aina kaikki kiinnostaa kaikkia. mutta mun mielestä on loukkaavaa "kieltää" toisia puhumasta omista lapsistaan, omasta elämästään. voi piilottaa toisen jos ei jutut kiinnosta, ei tarvi julkisesti loukata kaikkia kavereitaan. ehkä mulla hormoonitkin hyrrää, mut mulle ei kukaan tuu sanomaan mitä siellä saan kirjottaa :)
kyllä mä sen ymmärrän että jutut ei aina kohtaa, ei voi aina kaikki kiinnostaa kaikkia. mutta mun mielestä on loukkaavaa "kieltää" toisia puhumasta omista lapsistaan, omasta elämästään. voi piilottaa toisen jos ei jutut kiinnosta, ei tarvi julkisesti loukata kaikkia kavereitaan. ehkä mulla hormoonitkin hyrrää, mut mulle ei kukaan tuu sanomaan mitä siellä saan kirjottaa :)
ettei voi kieltää. Sen takia olenkin ottanut etäisyyttä.
Mua ei ainakaan mitkään lapsettomat vinkujat määrää että mitä mä siellä kirjotan, en mäkään vingu niille että mua ei niiden kännit ja krapulat ja saamiset kiinnosta :D
jäänyt BB vähän päälle vai?