Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt lapset itkee, kiivastuin kissalle ja huusin että tapan sen!

Vierailija
30.07.2011 |

Kuinkas tästä nyt selviän? Tietysti sanoin että en sitä tapa enkä tee mitään pahaa.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
30.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

parempi, että huusit kissalle kuin lapsille. :D

Vierailija
2/13 |
30.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt teet niin kuin olet sanonut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
30.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuulun eläinsuojeluliittoon, uhkauksesta saat jo sakon, katso vain koska ovikello soi!!!

Vierailija
4/13 |
30.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että huusit. Varmasti vittuili sulle tahallaan.

Vierailija
5/13 |
30.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

raukka, niin kuin ei lapsillekkaan!

Vierailija
6/13 |
30.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma kissa tuli juuri kun olin viestiäsi lukemassa tuohon viereiselle tuolille nököttämään ja paijauksia odottamaan.

Vierailija
7/13 |
30.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun mukulat kajauttaa perheen ulkopuolisten edessä, että tappavat toisensa, tappavat mummin, tappavat isin, tappavat äidin, tappavat naapurin Nico-Petterin jne.

Toivottavasti sulla pokka pitää.

Vierailija
8/13 |
30.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä se kissa nyt varmaan sai elämänsä traumat ja lapsi kans.

Ehkä ens kerralla voisit vähän miettiä mitä suusta päästät, mutta nyt anna olla kun en sanoja kuitenkaan takaisin saa.

Selität lapselle, että äiti oli tosi tyhmä kun edes sanoi noin ja että tuollaisia ei saa puhua.

Huomenna kukaan ei edes muista tätä asiaa

Vierailija
9/13 |
30.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monena päivänä olen laittanut kuppiin ruokaa ja se vaan nuuhkasee ja lähtee pois. Aina saa heittää kupista ruuat pois ja laittaa uudet. Tulee kuitenkin naukumaan ruokaa ja ei kelpaa kuitenkaan. Hukkaan mennyt jo monta annospussia.ap.

Vierailija
10/13 |
30.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pelkästään jano. Minun kissani on usein kranttu syömisistään, yritän vaihdella niitä kaupan kissan ruokia. Voi pientä, kyllä eläinkin reakoi jotenkin kun sille huudetaan! Juuri eräässä lehdessä luki, että kun ihminen voi hyvin voi lemmikkikin silloin hyvin, tai ainakin pitäisi!!

Vierailija
11/13 |
30.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jos pieniä lapsia, pyydä kissaltakin anteeksi :) Lapset oppivat, että myös aikuiset joutuvat pyytämään anteeksi. Ja minä olen todella pahoillani, että taisin naurahtaa ääneen mielikuvalleni ap:stä huutamassa kissalle :)

Vierailija
12/13 |
30.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monena päivänä olen laittanut kuppiin ruokaa ja se vaan nuuhkasee ja lähtee pois. Aina saa heittää kupista ruuat pois ja laittaa uudet. Tulee kuitenkin naukumaan ruokaa ja ei kelpaa kuitenkaan. Hukkaan mennyt jo monta annospussia.ap.

vain märkäruokaakin. Olen nyt antanut kissan boikotoiman ruoan olla vaan kupisa enkä pistänyt kovin pian uutta. On se sitten nälkäänsä syönyt. Odottaa aina jotain parempaa, semmoinen herkkupylly se on.

Vierailija
13/13 |
30.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän kissat on tosi tarkkoja ruokakuppinsa siisteydestä. Näillä ilmoilla kupin reunoihin ja pohjalle jääneet ruoanjämät alkaa pilaantua melkein heti, ja kissa haistaa pilaantumisen hyvin varhaisessa vaiheessa. Siksi niille täytyy laittaa joka aterialla uusi ja puhdas kuppi.

Ei sillä kissalla ole edes välttämättä nälkä joka kerta kun ruokaa maukuu. Sillä voi vaan olla sellainen tapa, tai kunhan pompottaa sinua ;-) Jos se osaa syödä raksuja, niin pidä niitä ja puhdasta vettä koko ajan tarjolla ja märkäruokaa silloin kun sillä varmasti on nälkä. Vettä pitää joka tapauksessa olla aina.

Tarkkaile sivusilmällä katin ruokailuja, syökö se mitään? Kissa ei saisi olla täysin syömättä vuorokautta kauempaa, sillä paastossa sen maksassa alkaa kehittyä myrkkyjä, joiden tekemät tuhot alkavat oireilla vasta paljonkin myöhemmin. Jos kissa ei syö mitään, kannattaa ainakin soittaa eläinlääkärille ja kysyä neuvoja. Myös matokuuria kannattaa kokeilla, erityisesti jos kissa on ulkokissa.

Apteekista saa muuten korkeaenergistä eläimille tarkoitettua ravintogeeliä, josta kissat yleensä pitävät, tosin sitä saa suht helposti tursotettua kissaan myös väkisin (joskus näin on pakko tehdä kun pölhö elikko ei ymmärrä omaa parastaan). Tämän geelin avulla voi sinnitellä jonkin aikaa jos kissa tekee täyden syömälakon. Toivottavasti näin ei kuitenkaan käy.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yksi