G: Kuinka moni on joskus pussaillut työkaverinsa kanssa?
Kommentit (21)
Ja kysymyksen pitäisi olla: Kuinka moni on selvinpäin pussaillut työkaveriaan??
Yhtä miestä olen pussannut lukuisia kertoja. Yhtä entistä pomoa kerran. Yhtä naista kerran (tai hän pussas kylläkin mua). Yhtä miestä kerran, kun hänelle tuli mieleen, ettei ole pussannut mun kanssa. =0)
Juu ei, ei selvinpäin.
ja takaisin oon pussannut ehkä kahta.
mutten sen jälkeen, kun otin yhden niistä miehekseni
Olen suudellut, monenkin. Ei se ihan tuulesta temmattua ole, että hoitajilla keskenään tai hoitajilla ja lääkäreillä on suhteita.
Pisin suhteeni lääkärityötoveriin kesti 2 vuotta, mutta olimmekin kumpikin eronneita ja vapaita. Yhteisissä juhlissa tapahtuu vaikka mitä.
eikä aina jäänyt pelkästään suuteluun. Työpaikalla tutustuin myös nykyiseen aviomieheeni.
seitsemän miehen ja kahden naisen kanssa. Osan kanssa ollut pitemmälläkin mutta en koskaan "loppuun asti".
Olen naimisissa.
Suudellut kunnolla kahden miehen kanssa, ja vähän enemmänkin.
Ja yhden naisen ;-)
Naimisissa olen.
ja sitten me mentiin naimisiin. Nyt 16v liittoa takana
Näin pääsi käymään että molemminpuolinen ihastuminen johti rakastumiseen. Harmi vaan että ollaan kumpikin tahollamme varattuja.
Ennen tätä kokemusta en olisi ikinä voinut kuvitellakaan mitä työpaikoilla voi tapahtua, siis työnteon lisäksi.
Ainakin 2 naista. Sekä 5 miestä, joista 2 kanssa harrastanut seksiäkin..
yhtä, mutta en sen jälkeen enää.
Nimittäin kun pussasin niin siltä putos tekarit lattialle ja ne oli ihan ruskeat.
Toisen kanssa meillä oli salainen suhde parin kuukauden ajan, toista kiksautin klassisesti neukkarin pöydällä.
Eikä jäänyt suuteluun. Kännissä molemmat, totta kai. Minä naimisissa. Ei tule toistumaan.
Eikä jäänyt suuteluun. Kännissä molemmat, totta kai. Minä naimisissa. Ei tule toistumaan.
Ihan mielenkiinnosta, että miten voi olla varma ettei tuo tule toistumaan? :O
Kahden kanssa.
Toisen kanssa suhde kehittyi niin että nyt ollaan oltu jo 10v naimisissa.
kerran baarissa työkaverini, vanhempi nainen, kanssa. Sattumoisin saman kerrostalon naapuri, nainen tuli vastaan siellä kännissä kuin käki ja sähisi minulle suudelman nähtyään: "huuuuoooorraaaan kannnsssaaaaa". En tajunnut heti mitä hän sillä tarkoitti.