Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

10 prosenttia suomalaisista juo lähes

Vierailija
29.07.2011 |

kaiken Suomessa juodusta alkoholista.Uutisissa kerrottiin .

Keitä ne ovat jotka julkijuopottelevat kaupungilla, kun niitä tuntuu olevan jokatoinen.

Ihmeen pieni porukka kuitenkin on sitä ongelmaporukkaa. Siis Suomessa on 5 500 000 asukasta , niin juoppoja on siis 550 000. On niitä kyllä sitten paljon kun ajattelee näin lukuina.Laskinko oikein?

Lukeudutko sinä tähän 10 prossaan. Minä en enää kun olen lopettanut koko alkon juonnin 10 vuotta sitten.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
29.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä kuulostaa nimittäin aika omituiselta. Spurgujen ja muiden päivittäin kittaavien lisäksi on kuitenkin olemassa tosi paljon riskikäyttäjiä, jotka eivät suinkaan juo päivittäin, tai riehu kaupungilla tai hakkaa toisiaan ja lapsiaan.

Itsekin joudun välillä miettimään omaa alkon käyttöäni, suvussa on taipumusta alkoholin liikakäyttöön. Kerran viikossa tulee usein otettua, joskus enemmän, joskus vähemmän. Harvemmin kai virallisen riskirajan yli mennään (naisella 10 annosta viikossa), mutta kerralla juon monesti yli kertasuosituksen, joka on siis 5 annosta (noin kolme tuoppia). Mun mielestä Suomessa on nimenomaan paljon riskikäyttäjiä, ei varsinaisia suurkuluttajia.

Vierailija
2/3 |
29.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

palstalla on suuri osa noista juopoista. Ei kukaan ainakaan mun kaveripiireistä juo niin paljon kuin av-mammat.

Kännissä imettävät ja viikonloppuisin makoilevat rapuloissaan sohvilla muka kuumeessa...

Saunaan ei voi mennä ilman bisseä ja mies on koko ajan kadoksissa juomareissullaan.

Spurgut ovat kuule pieni osa tätä alko-ongelmaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
29.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelmaporukkaa spurgut ja muut alkkikset, jotka on suurinpiirtein koko ajan kännissä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yhdeksän