Enneunet, selvänäkö
Minulla on ollut useita kertoja tilanne, että unen rajamailla näen ihmisiä ja tapahtumia, jotka tulevat sitten tavalla tai toisella tapahtumaan tulevaisuudessa.
Itse ainakin uskon, että tällaiset kokemukset ovat totta ja mahdollisia.
Kuulisin mielelläni sinun tarinasi :)
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Osaatko kertoa, mitä olen tehnyt tänään?
Ap puhui tulevaisuuden näkemisestä, ei menneisyyden. Sitä paitsi mistä se tuntemattoman tekemiset tietäisi?
Olen kokenut saman, toinen lapsistani on kertonut vastaavaa.
Olen myös käynyt unissa näkemissäni paikoissa. Niihin liittyy tavalla tai toisella sukuni historiaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap puhui tulevaisuuden näkemisestä, ei menneisyyden. Sitä paitsi mistä se tuntemattoman tekemiset tietäisi?
Seli seli. Et ole selvännäkijä!
Ehkä pahat henkivoimat vaikuttavat taustalla? Kristinuskon mukaan tuollaisten ilmiöiden kanssa ei pitäisi olla tekemisissä
Koska saan seuraavan kerran munaa?
Olen odottanut jo pitkään.
Vierailija kirjoitti:
Koska saan seuraavan kerran munaa?
Olen odottanut jo pitkään.
Pääsiäisenä ehkä 😁
Vierailija kirjoitti:
Ehkä pahat henkivoimat vaikuttavat taustalla? Kristinuskon mukaan tuollaisten ilmiöiden kanssa ei pitäisi olla tekemisissä
Jos olet lukenut Raamattua, niin se on täynnä kaikenlaista uniin uskomista ja näkyjä. Ehkä pahat henkivoimat olivat niidenkin takana.
Näin unessa Ukrainan sodan muuttuneen ydinsodaksi.
Kiova oli räjäytetty tuhkaksi.
Vierailija kirjoitti:
Haaskannut aikaasi vauvapalstalla vaikka sulla olisi paljon tärkeämpääkin tekemistä.
Nuo ovat sekä tieteen että terveen järjen vastaisia, että mitäs luulet.
Moni talipää toki noita pitää totena kuten tästäkin ketjusta näemme.
Ja oli taas sensuurissa kiertämistä!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D
t:14
Vierailija kirjoitti:
Onko tervettä järkeä edes olemassa?
Tiede perustuu uskomuksiin sekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tervettä järkeä edes olemassa?
Tiede perustuu uskomuksiin sekin.
On.
Tíede perustuu mittautuloksiin, vertaisarvointeihin, toistettavuuteen jne. Ei siis mihinkään "musta-tuntuu-näenpä-näkyjä-paskanjauhantaan".
Samantyyppisiä kokemuksia on myös minulla. Toisilla sellaisia on, toisilla ei. Totta se kuitenkin on, vaikka kaikki eivät kykene uskomaan.
Vierailija kirjoitti:
Samantyyppisiä kokemuksia on myös minulla. Toisilla sellaisia on, toisilla ei. Totta se kuitenkin on, vaikka kaikki eivät kykene uskomaan.
Mites olisi todiste moisesta kyvystä?
Ihan ihmiskunnan historian ensimmäinen sellainen... löytyisikö aikaa moiselle?
Näin korona-aikaan unen, että venäjällä ei saatu rokotettua tarvittavaa määrää ihmisiä ja aloitettiin sota, mihin vietiin kaikki Moskovan ja Pietarin ulkopuolella asuvat köyhät ja alkoholistit tapatettaviksi.