Hammasraudat+deittailu/seksi
Onko kokemusta? Aloitin oikomishoidon 35 v korkeassa iässä sinkkuäitinä ja raudat ovat suussa ainakin 6 kk vielä ylhäällä ja 1 v alhaalla. Olen jo itse tottunut niihin, mutta treffeille kukaan ei ole pyytänyt, en kyllä ole kovin aktiivista sosiaalista elämää viettänyt viime aikoina. Uskaltautuisinko nettitreffeille vai onko todennäköistä, että toisia treffejä ei tule? Mitä mieltä olette pussailusta saati seksistä rautasuun kanssa. Minulla on kyllä hampaiden väriset kiinnikkeet, ei metalliset, mutta eivät ne näkymättömät ole. Olisi kiva kuulla kokemuksia/kommentteja erityisesti miehiltä, mutta myös naisilta.
N35 (pitkäkö selibaatti tiedossa:-()
Kommentit (12)
Itse tapasin vaimoni reilu kolmekymppisenä kun olin juuri homannut itse raudat suuhun. Ei ainakaan meitä haitannut nuo rautani, joita pari vuotta jouduin pitämään. Itsellä oli myös hampaan väriset braketit ylhällä ja metalliset alhaalla.
Nyt on vaimokin alkanut pohtia omien hampaittensa oikomista samalla, kun alkaa lapsillakin olla näköjään oikominen edessä.
Ei kai hammasraudat ketään oikeasti haittaa?
hei!!
Raudat ei estä treffejä..Itsellänikin on raudat..saan kesällä 2012 pois..;) Muutamilla treffeiiläkin käyneenä..;)Olen 37v mies
jotenkin tosi seksikkäät! Ei kyllä haittaisi tippaakaan, ihan päinvastoin!
T: nainen 47 v.
olen 25 v mies. raudat mulla on ollu vuoden, metalliset. Omasta mielestä en ole naisia kiinnostanut johtuneeko raudoista.
JOHTUU
Ei pidä takertua pikkujuttuihin.
Mistäpäin olet?
:-) pari lupaavaa vastausta, olen kyllä kuullut että hammasrautafetissiäkin on olemassa, joten ehkä toivoa vielä on. Kokemuksista kuulisin myös mielelläni, jos ei aikuisiästä löydy niin onko joku deittaillut/sekstaillut hammasraudoissa teini-iässä?
Ap (asun pk-seudulla)
Tv-sarja Ruma Betty on tehnyt hammasraudoista seksikkäät :) ainakin melkein. Teini-iässähän noita yleensä näkee ja se voi kääntyä tavallaan eduksikin, voi tulla yhteisiin tekemisiin vähän sitä leikkisää teini-iän fiilistä mukaan. Jos nyt täysin rehellisiä ollaan, niin voihan tuo jotain haittaa tuoda ensivaikutelmaan, ainakin sellaiselle, joka etsii seurapiireissä esiteltävää edustusrouvaa, mutta tavismies tavismiestä ei haittaa. M35
:-) pari lupaavaa vastausta, olen kyllä kuullut että hammasrautafetissiäkin on olemassa, joten ehkä toivoa vielä on. Kokemuksista kuulisin myös mielelläni, jos ei aikuisiästä löydy niin onko joku deittaillut/sekstaillut hammasraudoissa teini-iässä?
Ap (asun pk-seudulla)
Allekirjoittaneella laitettiin yläasteella hammasraudat. Ja ihan oli raudan väriset praketit ja kiskokin vai mikä se naru nyt siinä on. :D
Seurustelin ihan tapöllä. Ei haitanneet silloista kamua. Sekstattiinkin ihan kaikilla variaatioilla. Eivät häirinneet suudellessakaan. Eihän sitä hampaiden pinnalla pussailla. Lukiossa sain pois ne. Ja nyt viime vuosina olen kuullut, että poijanlopit olivat ihan hottiksena silloin pitäneet muutoinkin ja harmitelleet, että olin varattu. :D Eivät siis edes muistaneet, että minullahan oli raudatkin suussa. :D
Eli kokonaisuus jälleen kerran ratkaissee. Kun on sinut itsensä kanssa, ei raudat kamalasti merkkaa. Toki kiinnittäväthän ne aikuisiälläkin huomiota, mutta nopeasti silmä tottuu ja lopussa kiitos seisoo. ;)
N35v.
Jos suhde muuten skulaa, hammasraudat eivät haittaa. Mulla on tekarit molemmissa leuoissa ja yläproteesin voi vaikka jättää pois jos haluaa, ei haittaa muiskuttelua.
myös Minusta raudat on todella seksikkäät. (kunpa joskus saisin sellaiset)
olen 25 v mies. raudat mulla on ollu vuoden, metalliset. Omasta mielestä en ole naisia kiinnostanut johtuneeko raudoista.