Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kurja tilanne töissä..

Vierailija
29.07.2011 |

Meillä on työpaikalla vaan kymmenkunta ihmistä töissä.

Pomollani, toimitusjohtajalla on suhde kolleegaani. Molemmat ovat perheellisiä ihmisiä. Firma järjestää kissanristiäisiä vain siksi että nämä kaksi pääsisivät panemaan tai enemmänkin että toimari saa juotettua kollegani känniin ja pääsee panemaan häntä. Kaikki firmassa tietävät tästä, mutta ääneen siitä ei pahemmin puhuta. Pomo mainostaa miten mahtava työpaikkamme on kun järjestetään matkoja jne juhlia, vaikka ainoa syy näille on pomon omat halut päästä alaisensa pöksyihin. Mitään epäitsekästä tässä ei ole.

Nyt kollegani sai ylennyksen. Hänestä tuli aivan turha pomo, jota näin pieneen työyhteisöön ei todellakaan tarvittaisi. Hän on myös kaikkea muuta kuin pomoainesta.

On vähän kurjaa olla töissä. Olen varmaan ollut naivi ja ajatellut ettei reittä pitkin ylennytä tai panemalla vaikuteta palkkaan. Mutta olin väärässä.. En haluaisi enää työskennellä tässä firmassa, jossa perheen äiti nai toimitusjohtajaa jolla 3 pientä lasta ja ihana vaimo. Tätä on jatkunut jo vuosia. Toimarin selän takana tämä kolleegani haukkuu häntä ja arvostelee minkä ehtii ja yrittää olla meidän muiden kanssa samaa mieltä toimarista (joka ei moraalittomuutensa, snobiutensa ja ällöttävän itsekeskeisyytensä takia ole kovin suosittu ihminen).

No, ei kai tällekään mitään voi. Pitää vaan katsella vehtausta vierestä ja sitten molempien osapuolten petettyjä osapuolia, jotka siis tunnen molemmat. Sääliksi käy toimarin 3 alle kouluikäistä lasta ja toisen osapuolen 2 alle 10 vuotiasta lasta puhumattakaan heidän puolisoistaan.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
29.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha kadehtia kollegaasi, hae muualle töihin jos niin ottaa pattiin.

Vierailija
2/4 |
29.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha kadehtia kollegaasi, hae muualle töihin jos niin ottaa pattiin.

Onko sinusta puolison pettäminen yms kadehdittavaa??

Ei, en kadehdi kolleegaani.. Tulimme taloon samaan aikaan ja pomo yritti aluksi iskeä minua (varmaan samaan aikaan myös kolleegaani) mutta tyrmäsin ällötyksen heti.

Ja kyllä, olen jopa miettinyt hakevani muualle töihin. Nykyaikana vaan ei ole niin helppoa saada noin vain uutta työtä.

/AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
29.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

toimarin vaimolle jollain tapaa.

Vierailija
4/4 |
29.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

toimarin vaimolle jollain tapaa.

Mutta MITEN??? Eipä toimari ole oppinut elämässään mitään, edellinen liitto kariutui kun petti vaimoaan ja otti sitten 20 vuotta nuoremman vaimon, jota nyt sitten menestyksekkäästi pettää...

En ole mikään enkeli tai synnitön itsekään mutta tällaisen ällöttävän touhun vierestä katsominen ei ole mukavaa.

/AP

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme neljä