Veeti ja Vilius -verkkokauppa. Kokemuksia?
Onko luotettava? Itseäni jäi hämäämään, kun toimitusehdoissa luki, etteivät he vastaa Postin hukkaamista lähetyksistä. Siis että katoamistapauksessa asiakas menettäisi maksamansa rahat?
Kiinnostaisi tilata tuolta, kun siellä olisi pari tarvitsemaani juttua...
Kommentit (3)
nettikauppa. Ite oon asioinu Veeti & Vilius nettikaupan kanssa jo pari vuotta ja koskaan ei ole ollut mitään ongelmia. Tilaukset tullut parissa päivässä ja tuotteet ollut mitä on yhtä ihania kun ovat kuvissakin olleet. Ja mitä tulee tohon toimitusehtoihin etteivät vastaa postin hukkaamista lähetyksistä niin sama teksti on aika monen muunkin nettikaupan toimitusehdoiss..oon aika monesta muustakin nettilaupasta ostanu niin samaan teksiin törmänny aikasemminkin. Et ihan luotettava kauppa tää on. ;-))
Löysinpä Googlella tämän keskustelun, vaikka vanha jo onkin, kaipaisin muiltakin kokemuksia ko. nettikaupasta.
Itse tilasin tuolta, tuotteet tulivat nopeasti mutta lähetyksessä oli kaksi täysin väärää tuotetta (pojalle tyttöjen vaatteita). Pariin otteeseen laitoin reklamaatiota, mutta kukaan ei vastannut ja ehti sitten palautusaikakin jo mennä umpeen :-(
Toki pakkausvirheitä sattunee varmaan lähes jokaisessa nettikaupassa jossain vaiheessa ja ne ovat täysin ymmärrettäviä, mutta olisi ollut kiva kuitenkin saada tilaamani tuotteet.