Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä muita rumien vauvojen äitejä?

Vierailija
29.07.2011 |

Vauvani on todella ruma, piirteet on sellaiset että tuskin kaunistuu kasvaessaan. Ennen tämän vauvan syntymää olin minäkin sitä mieltä, että ei rumia vauvoja ole. Mutta kun omin silmin on nähnyt tämän vauvan niin ei tästä kaunista saa millään.

Toki ruma vauva on minulle rakas mutta varmasti tulee vaikeampi elämä hänelle kun ei ole ulkonäköä suotu. Ulkonäkö kun vaikuttaa niin moneen asiaan nykyään koulukiusaamisesta työpaikan saantiin yms.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
29.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä se ulkonäkö kummasti saattaa muuttua. Poikavauvani oli aika ruma, mutta nyt on oikein söpö 3-vuotias.

Poikkeuksetta hyvin pulskat (ns. michelin-vauvat) ovat mielestäni rumia eikä kaljuuskaan vauvaa kaunista.

Vierailija
2/14 |
29.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen todennut että monesta vauvana todella suloisen näköisestä kasvaa rumia aikuisia.

Toivotaan, että sinun vauvastasi kasvaa sitten vastaavasti kaunis/komea aikuinen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
29.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hanella mm. venahti paa synnytyksessa parsan muotoiseksi, lisaksi oli iso haikaranpurema silmien valissa jne. Ei mikaa natti lapsi. Mutta niin vain on nyt ihan oikeasti kaunis nuori tytto.

Vierailija
4/14 |
29.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja klonkulta, on laiheliini.

Vierailija
5/14 |
29.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole nähnyt ikinä rumaa vauvaa. Kerrotko mikä hänessä on niin "rumaa"? Onko miehesi ruma tai sinä?

Minulla on kolme nättiä lasta. Olen tavallisen näköinen ja mieheni on komea.

Vierailija
6/14 |
29.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ota asiasta stressiä, äläkä ainakaan häpeä vauvaasi.

Et voi vielä tietää kuinka komea komistus tai söpöliini hänestä tulee :)

Taidat itse olla hyvin pinnallinen ihminen kun mietit tuollaista asiaa jo pienen vauvan kohdalla. Ja tottahan se on että nykymaailman on liian tarkka ulkonäöstä. Toivon vain että muistat, että luonne se on lopulta joka ratkaisee! Jos lapsesi luonne on kultaa, hän ei mene kiusaamaan toisia sen takia että toinen on erinäköinen. Mielummin ruma ja kiltti kuin kaunis ja ilkeä!

Vierailija
7/14 |
29.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei ollut "ihan kauneimmasta päästä" tyttönen. Ei ollut samalla tavalla söpö kuin monet pikkutytöt edes taaperoikäisenä. Vaan nyt alkaa olla aika kivannäköinen lyyli. Miehet viheltelee perään ja on itse asiassa hyvin kaunis. Siis aikuinen jo. Mutta vauvakuvia en esittele.

Vierailija
8/14 |
29.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai te edes rakastitte niitä "rumia" vauvojanne? En ole eläessäni nähnyt rumaa vauvaa. Minusta ne ovat kaikki söpöjä suurine silmineen ja pulleine sormineen. Vähemmän kauniita leikki-ikäisiä olen nähnyt, mutta en kyllä heitäkään rumiksi sanoisi... Miten pinnallista kaikki on nykyään. Jollei edes oma äiti pidä lasta kauniina :O

Vierailija
9/14 |
29.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai te edes rakastitte niitä "rumia" vauvojanne? En ole eläessäni nähnyt rumaa vauvaa. Minusta ne ovat kaikki söpöjä suurine silmineen ja pulleine sormineen. Vähemmän kauniita leikki-ikäisiä olen nähnyt, mutta en kyllä heitäkään rumiksi sanoisi... Miten pinnallista kaikki on nykyään. Jollei edes oma äiti pidä lasta kauniina :O

mutta oikeasti meidan tytto naytti vastasyntyneena Star Warsin Yodalta, vain vihrea vari puuttui. XD Olisi ollut harhaista vaittaa mitaan muuta. Minusta lapsiinsakin voi suhtautua myos huumorilla ja realismilla (kuten itseensakin), ei kaiken tarvitse olla ruusunpunaisten lasien lapi katsottua... Tyttoa muuten itseaan kiehtoo kovasti se, etta olemme kertoneet hanen nayttaneen vauvana Yodalta... ;-)

Vierailija
10/14 |
29.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt on kaunis koululainen.

Vierailija
11/14 |
29.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka ovat kiellettyjä aiheita. Ei omat lapsenikaan vauvoina mitään kauniita olleet. Suomalaiset vauvat usein ovat kaljuja pikku buddhia siihen taaperovaiheeseen asti. Isoäidilläni oli sanonta pienenä kaunis, isona ruma:).

Vierailija
12/14 |
29.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllätyin kovasti nähdessäni mieheni vauvakuvia ensimmäistä kertaa. Hänellä on niissä aivan erilainen nenä! Ja onneksi tuo nykyinen on parempi. :)

Vierailija
13/14 |
29.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kakki vauvat näyttävät vanhoilta papoilta syntyessään ja jonkun aikaa. voi vaan ajatella että vanhana ne näyttävät samalta, vaikka olisi tyttö. mutta suloisia ne silti ovat. yhden noin 11k lapsen näin puolitutulla ja vauva oli ihan hirveän ruma, silmät tai silmäluomet olivat niin oudot. mutta söpö poika silti loppujen lopuksi kun hymyili..

Vierailija
14/14 |
29.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat itse olla hyvin pinnallinen ihminen kun mietit tuollaista asiaa jo pienen vauvan kohdalla. Ja tottahan se on että nykymaailman on liian tarkka ulkonäöstä. Toivon vain että muistat, että luonne se on lopulta joka ratkaisee! Jos lapsesi luonne on kultaa, hän ei mene kiusaamaan toisia sen takia että toinen on erinäköinen. Mielummin ruma ja kiltti kuin kaunis ja ilkeä!

100% samaa mieltä. Rumia ovat ne kiusaajat. Sitäpaitsi ei tarvi olla ruma joutuakseen kiusatuksi, riittää kun esim. on viisain luokassa. Todennäköisesti lapsestasi kasvaa kaunis ja ihana, ja muuten, onko Jack Nicholson, tai Sarah Jessica Parker(sinkkuelämää) ovat nämä tähdet "kauniita"? Ne ovat häikäiseviä, koska kauneus ja seksikkyys tulee Sisältä. Älä vaan syötä lapsellesi, että muka olisi rumempi kuin muut. Näe hänessä lapsesi, osan itsestäsi. Ulkokuori on sontaa, se ei auta mihinkään elämässä jos ei aivoja. Olen varma, että vauvasi on kaunis. Et vain ymmärrä. Jotkut eivät saa vauvaa ikinä. Ole kiitollinen että pystyit antamaan elämän. Lopeta toi "ruma", koska muuten kauneus on katsojan silmissä, ehkä minä pitäisin vauvasi söpönä ja ottaisin hänet HETI muiden "samannäköisten pullukoiden" joukosta.

100% samaa mieltä. Rumia ovat ne kiusaajat. Sitäpaitsi ei tarvi olla ruma joutuakseen kiusatuksi, riittää kun esim. on viisain luokassa. Todennäköisesti lapsestasi kasvaa kaunis ja ihana, ja muuten, onko Jack Nicholson, tai Sarah Jessica Parker(sinkkuelämää) ovat nämä tähdet "kauniita"? Ne ovat häikäiseviä, koska kauneus ja seksikkyys tulee Sisältä. Älä vaan syötä lapsellesi, että muka olisi rumempi kuin muut. Näe hänessä lapsesi, osan itsestäsi. Ulkokuori on sontaa, se ei auta mihinkään elämässä jos ei aivoja. Olen varma, että vauvasi on kaunis. Et vain ymmärrä. Jotkut eivät saa vauvaa ikinä. Ole kiitollinen että pystyit antamaan elämän. Lopeta toi "ruma", koska muuten kauneus on katsojan silmissä, ehkä minä pitäisin vauvasi söpönä ja ottaisin hänet HETI muiden "samannäköisten pullukoiden" joukosta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän viisi