Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millä todennäköisyydellä raskaaksi kertalaakista?

Vierailija
29.07.2011 |

Jos seksiä ilman ehkäisyä ovulaation aikaan? Antakaa arvioita!

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole valitetavasti tullut raskaaksi vaikka kuinka olen rakastellut säännöllisesti partnerini kanssa. Rakastelemme n. 5 kertaa viikossa, joinain päivinä kaksikin kertaa. Pelottaa, että onko minussa jotain vikaa. Pitäisikö varata aika lääkärille tms...? Mieheni on täysin terve ja minullakaan ei ole ollut mitään ongelmia laukeamisen kanssa.  Meillä siis taitaa jostain syystä olla todennäköisyys 0% ! 

t. Markku.

Vierailija
2/24 |
29.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on napsahtanut raskaudet 1-4:nnestä kierrosta, mutta ihan tavallisella rakastelutahdilla. Yksi niistä vain on ollut se oikea sitten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
29.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kertalaakista kaikki, heti napsahti. Eli mulla se todennäköisyys oli 100%.

Vierailija
4/24 |
29.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse odotan kolmatta ja kaikki raskaudet alkaneet kertalaakista!

Vierailija
5/24 |
29.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhden kuukautiskierron aikana on terveellä pariskunnalla ihanneolosuhteissa 20-25%.

Vierailija
6/24 |
29.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

onnekas, kaikki kolme on tullut ekasta kierrosta.

Mutta monesti saattaa mennä vuosikin...

Vierailija
7/24 |
29.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt on jo liian myöhäistä hakea jälkiehkäisyä. Liian aikaista odotella menkkoja.

ap

Vierailija
8/24 |
29.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim ehkäistä tai ainakin hakea jälkiehkäisy

nyt on jo liian myöhäistä hakea jälkiehkäisyä. Liian aikaista odotella menkkoja.

ap

Vierailija
9/24 |
29.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tulin raskaaksi.

Vaikea tosin antaa mitään yleisarvioita, kun on niin yksilöllistä (vertaa ne jotka joutuvat hedelmöityshoitoihin ja ne jotka tulevat raskaaksi jo seksin ajattelemisestakin).

Vierailija
10/24 |
29.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

rakas esikoinen, syntyi periaatteella... varmat päivät eikä kukaan yhdestä kerrasta tule raskaaksi...

Vierailija
11/24 |
29.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kerran harrastanut seksiä ehkäisyttä ovulaation aikaan ja tulin raskaaksi.

Kyseessä oli meidän kolmas lapsi. Ehkäisy oli käytössä muulloin paitsi tuon yhden ainoan kerran, myös tuon "kohtalokkaan" kerran jälkeen, kunnes huomasin, että olen raskaana.

Vierailija
12/24 |
29.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kertaa kaks...

Vierailija
13/24 |
29.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kertalaakista, ekan kanssa oli hiukan opettelua.

Vierailija
14/24 |
29.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en yhtään muistanut mikä vaihe kierrossa on menossa. Kertalaakeja oli vuorokauden aikana monta.

ap

Olisiko pitänyt miettiä vähän aikaisemmin esim ehkäistä tai ainakin hakea jälkiehkäisy

ap

Vierailija
15/24 |
29.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun kerran lapsi ei ole suunnitelmissa

mutta en yhtään muistanut mikä vaihe kierrossa on menossa. Kertalaakeja oli vuorokauden aikana monta.

ap

Olisiko pitänyt miettiä vähän aikaisemmin esim ehkäistä tai ainakin hakea jälkiehkäisy

ap

Vierailija
16/24 |
29.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

...että hedelmöitymisen todennäköisyys on lähes 100 % jos sperma ja munasolu ovat terveitä. Kaikki hedelmöitymiset eivät kuitenkaan johda siihen että alkio kiinnittyy kohtuun, ja sen jälkeenkin osa vielä menehtyy ensimmäisten päivien tai parin viikon aikana niin, ettei nainen koskaan saa tietää raskauden alkaneenkaan.

Tämän huomioonottaen voisi ajatella että tuo aiemman vastaajan 20-25 % terveellä pariskunnalla pitää paikkansa.

Itse olen tullut raskaaksi viisi kertaa erittäin helposti, kun yhdyntä on vain ollut oikeana aikana. Voi melkein sanoa, että joka kerta kun yhdyntä on ollut ilman ehkäisyä ovulaation aikaan.

Vierailija
17/24 |
29.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka kummastakaan ei ole löytynyt mitään vikaa.

Vierailija
18/24 |
29.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka monesti te sitten ovulaation aikana olitte yhdynnässä kun tulitte raskaaksi? Yhtenä päivänähän se tapahtuu, mutta täysin tarkaksi päivää ei kai voi tietää. Eli oliko vain 1 yhdyntä vai esim. viitenä päivänä peräkkäin ovulaation tuntumassa?

Vierailija
19/24 |
29.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

esikoita tehtiin 2 vuotta, ja oviksen aikaan ja muulloinkin; kakkonen sai alkunsa heti ekasta yhdynnästä ehkäisyn lopettamisen jälkeen. Tuurista kiinni, ei voi muuta sanoa.

Vierailija
20/24 |
29.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsia kolme.