*****MAALISmasujen keskiviikko löpinät*****
Terppa!
Taidan olla ensimmäinen..kukaan tervejärkinen ei vielä tähän aikaan ole koneella :D
Mutta juu mulle iski vatsatauti ja odotan nyt kello 8:00 että pääsen soittamaan ajan lääkärille.Olen päiväkotien keittiöissä töissä ja nyt kolmessa viimisimmässä paikassa on ollut vatsatautia liikkeellä,tässä jossa alotin maanantaina taitaa olla muutamalla myöskin.
Yöllä ei tullut pahemmin nukuttua,eniten huolestuttaa pikkunen koska mikään ei pysy nyt sisällä...
On tämä pomollekkin mukavaa,olen nimittäin sijaisena..emäntä lomalla ja olen ainut ihminen keittiössä,mutta minkäs minä sille mahdan.
Nyt takaisin lepäämään :P
Neiti1 rv 19+3
Kommentit (25)
[color=green]toivottavasti paikat pysyy ennallaan. lepäile nyt pari viikkoa ja ota rauhallisesti, ja anna miehen passata;)
Caddie [/color]
Inhottaa jo valmiiksi, huomenna pitäisi mennä aamuvuoroon töihin. Teen siis yleensä yötyötä. Alkaa kyllä olla jo liian rankkaa istua ratin takana kellon ympäri peffa ja koivet puuduksissa. Alaselkäkin vihoittelee (iskiasta?). Jos vielä muutaman viikon jaksaisi kärvistellä " pakkoliikkeitä" tekemässä. Jäisi sitten saitsille äippäloman alkuun saakka (näinköhän lekuri kirjoittaa?). Ajattelin jäädä ä-lomalle 16.1 vaikka saisin jäädä jo 3.1., mutta ei kai se liian aikaisin kannata?
Pitäisi kohta kai ilmoitella työnantajalle päivämääriä. Seuraava neuvola on 10.11 ja siellä tehdään Kela-papereita, jännää.
t: töissä jaksamaton Hönniäinen ja " kapellimestari" rv 22+5
[color=Lightseagreen]Ultrassa käyty ja siellä se " mosse" kovasti nyrkkiä heilutti. Saatiin ihana kuva " mossen" varpaista. Pitää laittaa se sähköpostirinkiin jakoon, kunhan saan vaan aikaiseksi. Kaikki näytti olevan kunnossa ja oikein ihana kätilö oli tutkimusta tekemässä. " Mossella" painoa oli 341g ja pituutta ei päässyt mittaamaan, kun oli sen verran kippurassa, mutta ovat kuulemma näillä viikoilla n. 20cm pitkiä. Kaikki vastasi viikkoja. Neitikin pääsi vauvaa katsomaan sen jälkeen kun oli tutkimukset tehty. Anoppi oli mukana lapsenvahtina sen aikaa. Ihanasti kätilö selitti neidille kaikkea vauvasta ja antoi neidinkin ottaa kuvia vauvan varpaista ja sormista. Enemmän neitiä kyllä näytti kiinnostavan laitteet ja muu siellä huoneessa kuin itse vauva.
Monkey *leijuu pilvissä*
Mä oon jotenkin ollut tänään ihan uskomattoman saamaton ja apaattinen. Töissä jaksoin kyllä olla aamun ja alkuiltapäivän, mutta kun sieltä lähdin, niin sitten suunnilleen laahustin kuin sumussa kotiin. Enkä oon täällä kotona juuri mitään järkevää saanutkaan sitten aikaan. No, pesin mä pyykkejä ja laitoin ruokaa, mutta siinä se sitten olikin.. Nyt vasta tuli mieleen, että vois teitäkin käydä moikkaamassa.
(.) kaikki ennallaan. Tänään on ollut taas rauhallinen päivä masussa. Tosin tuossa hetki sitten Napolla alkoi " pikkulauantai" -pirskeet. :) Hartiat ovat olleet jumissa tänään ja mies lupaili vielä hieroa niitä, kunhan tästä koneelta nousen. Tai siis laskeudun lattialle.. :)
Voimia sairaslomalaisille!
Ja Monkeyllä oli hienoja ultrauutisia! :) Kiva juttu!
Meillä onkin sitten huomenna neuvola. Vihdoinkin saa täytellä äippäpakkauspapruja! Yritän jossain vaiheessa huomenna ehtiä neuvolakuulumiseni laittamaan. Tosin menee varmaankin iltaan, koska menen suoraan neuvolasta töihin iltapäiväksi ja illaksi..
Mutta nyt hierontaa hakemaan. :) Mukavaa loppuiltaa kaikille!
Lily & Nappo 23+0 (uskomatonta!!)
Oikein harmittaa, kun jää aina monta päivää väliin, ennen kuin taas pääsen mukaan juttuihin.....töissä kun ei ehdi koneella ns. omia asioita hoitaa vaan ne jää sitten illaksi kotiin ja se aika on tunnetusti häviävä luonnonvara!!!
Me ostettiin Brion twinette tuplarattaat tämän vuoden mallipoistoka 439,- ja olin hintaan ihan tyytyväinen, koska osa myi käytettyinä tuplia 500 jopa 600 egellä. Emmaljungathan maksaa uutena normaalihinnalla about 600, eikä siihen hintaan tule edes jalkapussia, mutta silti en maksaisi käytetyistä noin paljoa! Ihan kivalta näyttivät ja tuntuivat, värinä otin musta-punaisen, kun on niin tyttöolo ja esikko on poika!! Esikoisella on Briot ja ollaan oltu kyllä hyvin tyytyväisiä.
Mulla on muutoin odotusasiat normaalilla mallilla, mutta potkuja ei juurikaan vieläkään tunnu, mutta epäilen kanssa, että istukka on etuseinässä, koska pieniä muksuja tulee tuonne virtsarakon seutuville (mukavaa!). Muutenkin saisi jo nousta ylemmäs, kun tuntuu, että on ihan mahoton pissihätä ja kun menee vessaan, niin ehkä kokonaiset ½ desiä saa vaivoin tiristettyä, että ei siis juurikaan mitään.
Pahempaa on kuitenkin inhottavat rytmihäiriöt, joita tulee etenkin iltapäivällä ja illalla ja varsinkin ne tuntuu häijyiltä makuuasennossa!! Terkkari " pakotti" ens viikolla käymään lääkärillä asian tiimoilta...haluaa tarkistuttaa, ettei esim. kilpirauhasella ole osuutta asiaan....
Vointeja vaan kaikille, minulla puolivälin rajapyykki vajaan viikon päästä, joten tosi nopeesti on aika mennyt!!
Urkki