Miehen siveysvyö
Kuinka moni teistä "pakottaa" miehen käyttämään siveysvälinettä? Siis sellaista lukkoa joka estää miestä pettämästä seksuaalisesti tai masturboimasta? Suomi24 on hirveästi keskusteluita joissa näin tehdään ja itseäni kiehtoo ajatus siitä että laittaisin mieheni munat lukkoon... Mutta saahan niitä fantasioita olla... :)
Kommentit (49)
Täällä blogissa on juttua niin muovisista kuin metallisistakin vöistä ja niiden käytöstä sekä muusta asiaan liittyvästä: https://siveydensipuli.wordpress.com
Täällä asiaa siveysvöistä ja niiden käyttämisestä, niin Holytrainerista kuin Jailbirdistä:
https://siveydensipuli.wordpress.com
Huh, onneks mulle ei tuollaista voi eikä saa laittaa kun mulla on kiveskohju.
Siveysvyöhön kannattaa kyllä kunnolla panostaa. Miehelle kannattaa laitattaa penisrengas lävistettynä ja se yhdistettynä erittäin laadukkaaseen siveysvyöhön niin ei varmasti lähde irti ilman avainta.
Peniksen lävistysrenkaasta on sekin hyöty että voit sen avulla lukita miehesi lattiaan varta vasten ruuvattuun toiseen renkaaseen.
Mies pysyy takuulla "kahlittuna" siinä lattianrajassa sillä välin kun itse lähdet bilettämään.
Jos teillä on kunnon dom-sub suhde niin voit hakea itsellesi sänkyseuraa miehesi joutuessa katselemaan läiskettä ja ähkimistä siitä lattianrajasta. .
Suosittelen.
F. Emakkojen hölötyksiä tuollaset
Vierailija kirjoitti:
Miten estätte miestänne nuolemasta muita naisia? Onko olemassa jotain suun ympärille laitettavaa siveysvyötä?
Miksi ihmeessä joku mies nuolisi jotakuta naista ilman pano-optiota, kun ei suurin osa meinaa nuolla muutenkaan?
Myös esim. olohuoneen kattoon kannattaa ruuvata pieni huomaamaton metallilenkki. Ensin mies (jota on mielellään pidetty selibaatissa ainakin pari viikkoa) laitetaan kattamaan naiselle herkullinen iltapala, voileipiä, teetä, keksejä, suklaata jne jne. Sitten miehen peukalot sidotaan yhteen, mies koukun alle seisomaan varpailleen, side silmille tai vaikka tyynyliina hupuksi päähän ja peukaloista naru lenkkiin kireälle niin ettei mies saa enää kantapäitä lattiaan. Siveysvyö avataan, kevyttä runkkausta kunnes stondis on kivikova ja touhutipat valuu, jätetään siihen keikistelemään ja nainen siirtyy nauttimaan iltapalaa katsellen miestä joka panetuksen tuskassaan yrittää nussia pelkkää ilmaa. Annetaan ajan kulua ja nainen voi siinä vaikka katsella telkkaria samalla. Välillä ehkä aivan kevyttä hidasta runkkausta ja taas lopetetaan kun mies alkaa olla lähellä laukeamista. Lopulta miehen pohkeet on niin tulessa että kipu voittaa kiiman ja seisokki hellittää, jolloin on aika lukita siveysvyö paikoilleen ja päästää mies vapaaksi ja nuolemaan naiselle orgasmi. Mies korjaa iltapalan tähteet ja kiittää naista, joka antoi mahdollisuuden olla hetken aikaa lukitsemattomana.
Vierailija kirjoitti:
Myös esim. olohuoneen kattoon kannattaa ruuvata pieni huomaamaton metallilenkki. Ensin mies (jota on mielellään pidetty selibaatissa ainakin pari viikkoa) laitetaan kattamaan naiselle herkullinen iltapala, voileipiä, teetä, keksejä, suklaata jne jne. Sitten miehen peukalot sidotaan yhteen, mies koukun alle seisomaan varpailleen, side silmille tai vaikka tyynyliina hupuksi päähän ja peukaloista naru lenkkiin kireälle niin ettei mies saa enää kantapäitä lattiaan. Siveysvyö avataan, kevyttä runkkausta kunnes stondis on kivikova ja touhutipat valuu, jätetään siihen keikistelemään ja nainen siirtyy nauttimaan iltapalaa katsellen miestä joka panetuksen tuskassaan yrittää nussia pelkkää ilmaa. Annetaan ajan kulua ja nainen voi siinä vaikka katsella telkkaria samalla. Välillä ehkä aivan kevyttä hidasta runkkausta ja taas lopetetaan kun mies alkaa olla lähellä laukeamista. Lopulta miehen pohkeet on niin tulessa että kipu voittaa kiiman ja seisokki hellittää, jolloin on aika lukita siveysvyö paikoilleen ja päästää mies vapaaksi ja nuolemaan naiselle orgasmi. Mies korjaa iltapalan tähteet ja kiittää naista, joka antoi mahdollisuuden olla hetken aikaa lukitsemattomana.
Taidat olla sama mies, joka tuossa aikaisemmin kirjoitteli fantasiastasi lattiaan kiinnitettynä olemisesta. Nämä on ihan hyviä juttuja, ja toivon että löydät itsellesi sopivan hallitsijan. Voisit kuitenkin lopettaa naisena esiintymisen nettifoorumeilla, se on aika lapsellista.
Vierailija kirjoitti:
Taidat olla sama mies, joka tuossa aikaisemmin kirjoitteli fantasiastasi lattiaan kiinnitettynä olemisesta. Nämä on ihan hyviä juttuja, ja toivon että löydät itsellesi sopivan hallitsijan. Voisit kuitenkin lopettaa naisena esiintymisen nettifoorumeilla, se on aika lapsellista.
Väärin ja väärin. Eli en ole sama henkilö enkä myöskään esiinny naisena, vaan olen ihan rehellisesti mies. Voisit itse lopettaa salapoliisina kyttäämisen ja osallistua vaihteeksi jollain rakentavalla tavalla.
Moro :)
Mua kiihottaa kans tosipaljo tuo että muija lukihtis mun munat, ja että oisin hänen käskyvallassa kokoajan... Siis tuo on vaan niin kiihottavaa että huh. Tätä mieltä on jätkä 26v :) Toivottavasti löytyis muija joka ton haluis tehä.
Marleena kirjoitti:
Siveysvyöhön kannattaa kyllä kunnolla panostaa. Miehelle kannattaa laitattaa penisrengas lävistettynä ja se yhdistettynä erittäin laadukkaaseen siveysvyöhön niin ei varmasti lähde irti ilman avainta.
Peniksen lävistysrenkaasta on sekin hyöty että voit sen avulla lukita miehesi lattiaan varta vasten ruuvattuun toiseen renkaaseen.
Mies pysyy takuulla "kahlittuna" siinä lattianrajassa sillä välin kun itse lähdet bilettämään.
Jos teillä on kunnon dom-sub suhde niin voit hakea itsellesi sänkyseuraa miehesi joutuessa katselemaan läiskettä ja ähkimistä siitä lattianrajasta. .
Suosittelen.
Mä haluan kyllä ehdottomasti itelleni kulliini tollasen lävistetyn penisrenkaan! Millanen tuo siis tarkalleen on? tekee tälläsen nuoren uroksen kyrvälle hyvää ;)
Nuorimies1992 kirjoitti:
Moro :)
Mua kiihottaa kans tosipaljo tuo että muija lukihtis mun munat, ja että oisin hänen käskyvallassa kokoajan... Siis tuo on vaan niin kiihottavaa että huh. Tätä mieltä on jätkä 26v :) Toivottavasti löytyis muija joka ton haluis tehä.
Kannattaa ihan aluksi vaan lopettaa runkkaaminen ja antaa päivien kulua, niin näkee millaista se on. Luonto on järjestänyt asian kyllä niin, että joskus 1-2 viikon jälkeen olo käy niin tukalaksi että tekisi melkein mitä tahansa että sais laueta. Ei pysty keskittymään mihinkään, kädet tärisee ja hikoaa, ruoka ei maistu, aivot ja kroppa vetää ylikierroksilla yötäpäivää, alavatsaa pakottaa välillä kipeästikin ja mielessä pyörii vaan yksi asia eli tarve päästä pois siitä piinasta. Tavallaan hankalinta tuossa on että kaikki omat jutut ja mielenkiinnonkohteet tavallaan hautautuu sen jäätävän kiiman alle. Fyysinen ja henkinen laukeamisen tarve on mielessä päällimmäisenä suunnilleen koko valveillaoloajan, huvitti tai ei.
Siinä voi sitten miettiä että haluanko mä oikeasti tätä, että mitä jos olisin oikeasti lukittuna toisen ihmisen armoilla, jolla on lupa pitkittää kärsimystäsi aina vaan vaikka itse olet jo täysin hajoamispisteessä. Jos sorrut pyytämään armoa tai yrität vähänkin niskuroida, saat rangaistukseksi odottaa helpotustasi vieläkin kauemmin. Siinäpä sitten siivoat, kannat roskia, hierot naisesi hartioita ja nuolet hänelle orkkuja, etkä voi muuta kuin rukoilla orgasmia hiljaa mielessäsi, tietäen että se voi olla päivien tai jopa viikkojen päässä, eikä mitään pakokeinoa ole. Siveysvyöhön lukittuna oleminen on kiihottava ajatus, mutta luulenpa että harva ymmärtää etukäteen miten paljon siihen liittyy ihan oikeaa kärsimystä, joka sitten vaan jotenkin pitää hyväksyä ja harjoitella vähän kerrallaan alistumaan kohtaloonsa eli siihen ettei pysty enää kuin joskus harvoin tyydyttämään yhtä tärkeimmistä biologisista tarpeistaan.
Toinen juttu sitten on, onko siinä jotain pahaa tai vältettävää, että miehen laukeamisia rajoitetaan, vaikka se miehelle vaikeaa olisikin. Parisuhteen kannalta vaikutukset on tietty hyvinkin positiiviset, joten melkeinpä sanoisin että miehen velvollisuus on omaehtoisesti tarjoutua lukittavaksi ollakseen naiselleen parempi kumppani. Eihän eläinmaailmassakaan kovin monen lajin uros pysty runkkaamaan, pääsääntöisesti ne joutuu vaan odottamaan että pääsee tekemisiin naaraan kanssa. Voi hyvin ajatella, että lukitsemalla mies ainoastaan palautetaan siihen tilaan johon luonto on hänet tarkoittanutkin, eli pysymään kiimoissaan kunnes naaras toisin päättää.
No heitetäänpä asia tavallaan toisinpäin.
Miten ilmoittaa puolisolle fiksusti että haluaa moisen munalukon?
Vierailija kirjoitti:
Kuinka tuollaisen siveysvyön kanssa voi käydä vessassa, jos avain on vaimolla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen cb300 small vyössä 24/7 ja toi sinun ehdotus on aika kiihottava, toivottavasti vaimoni keksisi jotain samankaltaista. Olisin niin mielelläni hotwife orja
Vierailija kirjoitti:
Niissä on kusireikä. Joissain malleissa jopa kusiputki, joka työnnetään peniksen reiästä sisään
Marleena kirjoitti:
Suosittelen.
Joo kuulostaapa tosi turvalliselta leikiltä jättää mies yksin kiinni taloon, mitä jos tulee hätä? Talo alkaa palamaan? Miehen äiti soittaa että on kuolemaisillaan? Entä jos joutuu katetroimaan mies ja ne ei ambulanssissa saa siveysvyötä pois? Sun ei ikinä pitäis harrastaa bdsm-juttuja jos et osaa ajatella noita asioita.
Uusi siveysvyö on harkinnassa, joko jailbird tai holytrainer. Uuden saamiseen asti olen lukittuna cb6000s siveysvyöhön.