Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tää on edeeenkin 30-kymppisenä kompleksi...jalkani koko on 34...

Vierailija
28.07.2011 |

en löydä kenkiä. Pituuteni 150 cm on ihan ok, mutta pienet jalkani ovat TOSI PIENET! Mitä ulkopuolisesta ajattelisit noin pienestä jalasta?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
28.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan oikesti haluaisit isot jalat? Eiköhän niitten nyt pidä olla suhteessa muuhun kokoon.

Vierailija
2/16 |
28.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun traumani on isot jalat; 40 tai yleensä 41. Pituutta kuitenkin vain 165, jaloista sain kuulla koko lapsuuteni

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
28.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikaa 40 ja lisaksi olen 168 cm pitka, eli nysathan nuo jalat on muuhun kokoon verrattuna. Itse ostan nykyaan kengat lahinna nettikaupoista, niilla on varaa pitaa pieniakin kokoja varastossa toisin kuin "oikeilla" kaupoilla. Ks. vaikka sarenza.com.

Vierailija
4/16 |
28.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

älä valita, mulla on kengän koko 43. Arvaappa löytyykö naisten kenkiä helposti?

Vierailija
5/16 |
28.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että jos se on suurin ulkonäkökompleksisi niin harmittomalta kuulostaa. Pienet jalathan ovat söpöt.

Vierailija
6/16 |
28.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä ihmistä ei voi tavata ilman, että hänen pieni kokonsa/jalkojensa pienuus tm. tulee esille.

Se on niiiiiin kamalaa! ;)

Vierailija
7/16 |
28.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kengän koko 43-44, olen käyttänyt naisten kenkiä viimeksi joskus alakoulussa. Onneksi nykyään on paljon unisex-kenkiä.

Jotenkin ajattelen kuitenkin ettei tämä kuitenkaan ole niin paha tilanne kuin miehillä joilla on suuret jalat eivätkä löydä kenkiä mistään kaupasta ilman teettämistä. Sinullakin on mahdollisuus käyttää lasten kenkiä eli et kumminkaan kengittä jää.

Vierailija
8/16 |
28.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn katsomassa tuon linkin. Olen vain tuntenut itseni lapseksi jalkojeni takia

mutta kai ne sitten on söpöt, en tiedä. Kiitos siskot!

Vierailija
9/16 |
28.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kenkäkaupassa, koska mun nähdäkseni kenkien koot naistensoastolla alkaa yleensä noin 37:sta tai 36:sta.

Ymmärrän siis sua ap.

Vierailija
10/16 |
28.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

etta voi olla etta Sarenzalta ei voi tilata Suomeen. Mutta on muitakin nettikauppoja, kuten esim. Brandos, jolla tiedan olevan Suomen liikkeenkin. Enivei, minusta isoin ongelma pienissa jaloissa on se ettei loyda kenkia. Lasten lesti on kuitenkin aika erilainen kuin aikuisen, ja kenkien mallitkin rajallisia.

Vierailija
11/16 |
28.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse myös kokoa 43-44 (ihanaa kuulla, että jossain on kohtalotoveri) ja olen niiiin kyllästynyt siihen, ettei sopivia kenkiä koskaan löydy. Jalkani on pitkä ja kapea eli miesten kengät ovat aina liian leveitä ja naisten taas liian lyhyitä.

Pieni jalka on sievä ja söpö, juhlakenkiäkin löytyy, mä kuljen matalissa arkisissa avokkaissa parhaat tilaisuudet ja muuten crocseissa :D

Vierailija
12/16 |
28.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niilla on tosiaan yleensa varaa pitaa varastossa seka tavallista isompia etta pienempia kokoja monista naisten kengista, ja monissa voi merkata etukateen koon mita tarvitsee, joten nakyville tulevat vain ne mallit joissa sita kokoa on tarjolla.

Vierailija
13/16 |
28.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis ihanaa olla pieni. Varsinkin jos jalka olisi pieni, se tuntuisi jotenkin tosi naiselliselta ja keijukaismaiselta.

Ja mun mielestä tyttöjen kengät on IHANIA :-)

Vierailija
14/16 |
28.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oltiin kaverin kanssa keväällä Barcelonassa ja etsittiin sandaaleita joilla voisi kävellä kaupungilla mutta kaikki naisten kengät oli kovin korkea korkoisia, lopulta löytyi rivi kivan iloisia ja koot alkoivat ehkä 35- 39, mutta myyjä ei meille myynyt oli oikein kiukkuinen kun kokeiltiin lasten kenkiä.

Vierailija
15/16 |
29.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asutko Ranskassa?

ikaa 40 ja lisaksi olen 168 cm pitka, eli nysathan nuo jalat on muuhun kokoon verrattuna. Itse ostan nykyaan kengat lahinna nettikaupoista, niilla on varaa pitaa pieniakin kokoja varastossa toisin kuin "oikeilla" kaupoilla. Ks. vaikka sarenza.com.

Vierailija
16/16 |
29.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni jalka, pienet aivot?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä yksi