Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Asenteenne anoppeihin?

Vierailija
28.07.2011 |

Oletteko huomanneet johtuuko yleinen asenteenne anoppeihin suoraan omista "anoppi-kokemuksistanne"?

Itse tajurin juuri, että kun aikoinaan seurustelin pitkään ja minulla oli aivan mahtava "anoppi-kokelas" niin asenteeni nykyisen "avio-anoppiin" on johtunut suoraan siitä. Eli olen yrittämällä yrittänyt nähdä hyvää ja kääntää kaikki jutut paremmaksi kuin mitä onkaan. Mutta nyt, monen vuoden jälkeen totean että hän on kyllä aivan mahdoton ihminen enkä oikeastaan halua häntä lähelleni enää koskaan. Viimeinen pisara oli kun hän haukkui minua lasteni nähden omassa kodissani. Nyt ymmärrän miksei hänen oma poikansakaan halua pitää häneen juuri yhteyttä.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
28.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itellä on toinen anoppi menossa, molemmat olleet ihan ok ja ajattelen että suurin osa anopeista on varmaan rasittavuuksistaan huolimatta ok. Joten ehkä teoriassasi on perää.

Vierailija
2/3 |
28.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan mukava. Miestä kohtaan ollut hyvinkin epäreilu, mistä johtuen en varmaan koskaan ihan täysillä pidä hänestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
28.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

haudassa jo vuosia ennen kuin edes tapasin mieheni. Palstan perusteella tilanteeni on paras mahdollinen!