Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla ei pää enää kestä tätä odottelua siitä onko jokin työpaikka tärpännyt:/

Vierailija
28.07.2011 |

Tämä päivä ollut hirveä, olen kireä ja hermoheikko ja aivan perseeseen purtu karhu koko ajan:/

Asiaa ei auta silmitön hikoilu ja elmukelmu-olo tämän sään vuoksi, sisälämpötila viikosta toiseen +28 ja ulkona sen yli+kosteus% huitelee jopa 89%ssa:((

Laitoin erään hakemuksen viime ke ja samana iltapäivänä soitti ja pyysi haastatteluun, kärvensi minua yli 1h ajan ja se meni minusta hyvin ja fiilis oli loistava luvalla sanoen.

Kys pomo ilmoitti että on vielä tänän vkon töissä ja sitten 3-vkoa lomalla eli toki jäi se oletus että tällä vkolla ilmoittaa ratkaisunsa.

No, eipä ole mitään kuulunut ja jos oikein arvaan niin soittaa huomenna klo16.15 ettei valinnut minua, tai sitten ei soita lainkaan vaikka lupasi.

No, la saan täyttää toisen ansiosidonnaishakemukseni tältä kesältä, edellisen käsittelyssä meni liki 1,5kk ja sain nyt ti tilille 485e.

Väsyttää:´´((

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
28.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netissä kun teen ma-aamuna hakemuksen, niin ke-aamuna ilmoittavat tekstarilla, milloin on maksupäivä, yleensä to tai pe. Eli nopeesti tulee. Eka kesti 5-6 viikkoa. Ja liitto on jhl.

Vierailija
2/35 |
28.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kassalla, hakemuksen teko netissä ja sen jälkeen tulee päivän tai parin päivän jälkeen ilmoitus tekstiviestillä että rahat heti seuraavana aamuna tilillä.

Helppoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
28.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

aiheen, mutta miten ihmeessä saat noin vähän liiton rahaa?

Vierailija
4/35 |
28.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan vähän taukoa työnhakuun ja opiskelen uutta alaa. Kauhean nöyryyttävää yrittää myydä itseään. Osaan toki hommat, mutta en sitten saa jostain syystä paikkoja. Olen varmaan huono työhaastatteluissa. No, ihan sama.

Vierailija
5/35 |
28.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

työpaikan sinnikkään työnhaku-putken jälkeen. Ehkäpä teille valkenee mitä siellä työhaastattelussa kannattaa sanoa ja mihin asioihin painottaa (alasta riippuen toki). Jokaiselle tämä on oma henkilökohtainen juttu, ja työnhaku paranee joka kerran jälkeen astetta paremmaksi. Jossain vaiheessa tuon asian ymmärtää.

Vierailija
6/35 |
30.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

voihan sitä yrittää, mutta en pysty näkemään mitään leppoisaa niissä päivissä, kun yritän epätoivoisesti hakea töitä ja viidessadaskuudeskymmeneskahdeksas "kiitos mielenkiinnosta, mutta valintamme ei osunut sinuun tällä kertaa" -kirje napsahtaa postilaatikkoon.

-saat olla kotona kun lapset tulevat koulusta

-voit nauttia leppoisista päivistä eikä tarvitse juosta "oravanpyörässä"

Vierailija
7/35 |
30.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jo ihan perheen toimeentulemisenkin kannalta on varsin kova:(

ap

voihan sitä yrittää, mutta en pysty näkemään mitään leppoisaa niissä päivissä, kun yritän epätoivoisesti hakea töitä ja viidessadaskuudeskymmeneskahdeksas "kiitos mielenkiinnosta, mutta valintamme ei osunut sinuun tällä kertaa" -kirje napsahtaa postilaatikkoon.

-saat olla kotona kun lapset tulevat koulusta

-voit nauttia leppoisista päivistä eikä tarvitse juosta "oravanpyörässä"

Vierailija
8/35 |
30.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai siivousfirmaan porrassiivoojaksi? Porrassiivoojan ei tarvitse olla niin sosiaalinen kuin ihmisten keskellä työskentelevän. Se on käynyt selväksi, että asiakaspalveluun susta ei ole. Ne mitä jää sen ulkopuolelle, ei taas sulle kelpaa milloin minkäkin verukkeen varjolla.

Su olisi tärkeää päästä edes johonkin duuniin, ihan oman pääkoppas takia. Tai sinne koulutukseen, miksei se kelpaa sulle?

Vierailija
9/35 |
30.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tervetuloa kirpputorien ja osamaksujen sekä kaiken karsimisen minimiin maailmaan

jo ihan perheen toimeentulemisenkin kannalta on varsin kova:(

ap

Vierailija
10/35 |
29.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap*ihmettelee*

Vierailija
11/35 |
29.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

..oikeasti ei ole itku enää kaukana kun ei vaivaudu mitään ilmoittamaan :´´(

ap

Vierailija
12/35 |
29.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot, että sä olet menoossa jonnekin missä ei voi puhua, joten haluaisit tietää asian nyt. Siten sun ei tarvitse kärvistellä asian kanssa enepää. Tsemppiä!

Vierailija
13/35 |
29.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

..periaate.

Kys pomo kun itse lupasi ilmoittavansa asianlaidan kuten tähänkin asti ovat aina luvanneet ja ilmoittaneet vaikka sitten ihan viimetipassa mutta kuitenkin.

Tämä on henkisesti muutenkin tod raskasta saati sitten tällainen odottelu ja kärvistely.

Minusta vain työnantajillakin on jokin vastuu siinä mitä lupaavat ja miten lupauksensa pitävät..

ap

Vierailija
14/35 |
29.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuu sitten kertomaan, kuinka kävi.

Vierailija
15/35 |
29.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli periaatteen lisäksi yritän pitää kiinni edes pienestä ylpeyden rippeestä mitä mulla on jäljellä työelämäni tai lähinnä työntekijänä omassa mielessäni:(

ap

Vierailija
16/35 |
29.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulisit kyllä mieluummin heille, siksi kysyt.

Vierailija
17/35 |
29.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
18/35 |
29.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

työpaikan sinnikkään työnhaku-putken jälkeen. Ehkäpä teille valkenee mitä siellä työhaastattelussa kannattaa sanoa ja mihin asioihin painottaa (alasta riippuen toki). Jokaiselle tämä on oma henkilökohtainen juttu, ja työnhaku paranee joka kerran jälkeen astetta paremmaksi. Jossain vaiheessa tuon asian ymmärtää.

Olen hakenut ja hakenut ja käynyt haastatteluissa mutta olen yhäkin ilman töitä. Mitä mä en ole ymmärtänyt?

Vierailija
19/35 |
29.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

..periaate. Kys pomo kun itse lupasi ilmoittavansa asianlaidan kuten tähänkin asti ovat aina luvanneet ja ilmoittaneet vaikka sitten ihan viimetipassa mutta kuitenkin. Tämä on henkisesti muutenkin tod raskasta saati sitten tällainen odottelu ja kärvistely. Minusta vain työnantajillakin on jokin vastuu siinä mitä lupaavat ja miten lupauksensa pitävät.. ap

mutta taytyy sanoa, etta tuo jos mika on "vaaraa ylpeytta" monessakin mielessa. Jos soitat itse, ja tyonantaja viela eparoi valintaansa, voit osoittaa etta olet todellakin kiinnostunut paikasta. Lisaksi vaikkei niin olisikaan niin vahintaan paastat itsesi odotuksen karsimyksesta...

Vierailija
20/35 |
29.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

..periaate. Kys pomo kun itse lupasi ilmoittavansa asianlaidan kuten tähänkin asti ovat aina luvanneet ja ilmoittaneet vaikka sitten ihan viimetipassa mutta kuitenkin. Tämä on henkisesti muutenkin tod raskasta saati sitten tällainen odottelu ja kärvistely. Minusta vain työnantajillakin on jokin vastuu siinä mitä lupaavat ja miten lupauksensa pitävät.. ap

mutta taytyy sanoa, etta tuo jos mika on "vaaraa ylpeytta" monessakin mielessa. Jos soitat itse, ja tyonantaja viela eparoi valintaansa, voit osoittaa etta olet todellakin kiinnostunut paikasta. Lisaksi vaikkei niin olisikaan niin vahintaan paastat itsesi odotuksen karsimyksesta...

sen että todellakin haluaisin työpaikan ja olisin valmis sitoutumaan kys paikkaan ja motivaationi on kohdillaan.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kuusi