Parasta ennen 9.3.2011 pikapussikaurapuuro
Kommentit (14)
kyllä voi, ei noi kuiva-aineet mikskään mee.
Itse ainakin olen huomannut, että vanhentuneet jauhot haisevat. Heitin just yhden pussillisen pois.
Parasta ennen päivämäärä oli vuosi sitten ;-))
Vähän voi olla härskiintynyttä.Itse ainakin olen huomannut, että vanhentuneet jauhot haisevat. Heitin just yhden pussillisen pois.
Parasta ennen päivämäärä oli vuosi sitten ;-))
Hahahahahahhahaha, rasva härskiintyy, ei mikään kaurahiutale! :DDD
eikä valiteta turhasta, koska ollaa niiiiin jämäköitä.
Kyllä niissä kaurahiutaleissa ja jauhoissakin on vähän rasvaa (siis ihan luontaisesti), joka vähitellen härskiintyy.
Kyllä niissä kaurahiutaleissa ja jauhoissakin on vähän rasvaa (siis ihan luontaisesti), joka vähitellen härskiintyy.
Selvä pyy! Vieläki naurattaa kuitenki! Ja hah, enpä ole IKINÄ kuullut/itse törmännyt härskiintyneisiin kaurahiutaleisiin, jauhoihin tai muuhun, joka tosi maailmassa ei niin teekään :))
Ja hah, enpä ole IKINÄ kuullut/itse törmännyt härskiintyneisiin kaurahiutaleisiin, jauhoihin tai muuhun, joka tosi maailmassa ei niin teekään :))
Tosin kysymyksessä oli kaapin pohjalle jäänyt jauhopaketti, jonka parasta ennen -päiväys oli yli 5 vuotta sitten. Jauhot (tai siis oikeastan niissä oleva rasva) oli selvästi härskiintynyt.
Kaurahiutaleissa on muuten yli 7 % rasvaa.
Ne kaurahiutaleet ovat imeneet itseensä kaikenlaisia hajuja, tupakka, kaljapieru, kissan kusi, kiimapillu, hikiset pyykit. Makuelämys voi olla melko erikoinen.
Tee siitä mäski, kun lähden ongelle!
Maku voi olla vähän kärsinyt.