Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen nuori äiti ja musta tuntuu pahalle kun lapseni mummi on kiinnostunut vain lapsenlapsestaan.

Vierailija
27.07.2011 |

Kuulostaa tosi lapselliselta, mutta mun äiti, lapseni mummi on joskus musta aika törkeä sanoissaan. Tietysti ensimmäinen lapsenlapsi on ihan huippu juttu, mutta mä en itse koskaan voisi kuvitella että jättäisin tuon oman pienokaiseni syrjään sitten kun hän saa lapsia aikanaan. Äitini suusta mm.seuraavat: " harmi kun muutatte toiseen kaupunkiin, ei minulla muuta mutta olisin halunnut tuota riikaa(lapsenlapsi)nähdä" " Voisinko sen riikan kanssa soitella joku pv?(ei soittele minulle nykyisin enää kyselläkseen kuulumisia ollenkaan)" kysyy aina lapseni kuulumiset,ei koskaan minun, puhuu aina niin kuten tuossa yhdessä mainitussa, että "eihän tässä muuten mutta riikan kanssa haluaisn aikaa viettää ja nähdä kasvavan tms. Tässä ei ehkä tilannetta saa kuvailtua, mutta tuntuu ettei äitini enää tunne minua eikä tiedä mitä minulle kuuluu, olemme erkaantuneet kovin..olimme ennen hyvin läheisiä. Ja niin,en todellakaan ole mustis jos joku nyt niin kehtaa kirjoittaa :D

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
28.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

muistelen etta itsellani oli vahan samanlaisia tuntemuksia kun esikoiseni syntyi, ja olin sentaan jo 32 v... Eli olin jotenkin jarkyttynyt kun erityisesti isani oli NIIN innostunut vauvasta etten muista hanen koskaan olleen niin innostunut minusta tai tekemisistani... Paasin kuitenkin sen yli ajan kanssa. Kyllahan se oma vauva muuttaa sita suvun dynamiikkaa, eika se aika kun olit itse "vain" lapsi enaa palaa.

Vierailija
2/2 |
28.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun lapsia tuli, niin jo alkoivat soitella ja pyydellä kylään sekä halusivat itse tulla kylään. Vaikka moneen vuoteen ei oltu kuin joulukortti yhteyksissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla