Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Silmien rajaus

Vierailija
27.07.2011 |

Aloitteleva meikkaaja kyselee, millä rajaukset olisi paras tehdä ja olisiko jossain netissä hyviä kuvia/videoita aiheesta?

Kiitos! :)

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
27.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sivellin voi olla taivutettuvartinen, siis jääkiekkomailan muotoinen tai sitte suora

se töpö mikä on väripurkissa ei ole sivellin vaan...niin, töpö

Vierailija
2/7 |
28.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ne tuppaa aina leviämään, vaikka käyttäisin nestemäistä rajauskynää.

ei ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
28.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kyllä ihan oiva väline. Asiaan tarkoitettu. Itse käytän Lumenen nestemäistä lineria, "töpö" toimii mainiosti varsinkin kun pyyhkii siitä ensin "liiat" pois ja sitten vasta alkaa rajailemaan. Mun rajaukset on aina todella siistit, eikä ollenkaan suttuiset ja röpelöiset.

Mm. viimeisimmässä Kauneus&Terveys lehdessä on joku juttu silmien rajaamisesta. Vain tekemällä käsi harjaantuu hommaan joten eiku harjoittelemaan.

Vierailija
4/7 |
28.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta siveltimellä varmaan aloitelijalle helpompaa

Vierailija
5/7 |
28.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla aikoinaan meni sillä töpöllä ensimmäinen rajaus ihan huonosti, mutta yllättäen jo toinen onnistui.

Vierailija
6/7 |
28.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pyyhin rasvat ensin luomesta pois ihan siis vaan sormella, sitten töpöllä kunnolla väriä ja heti perään ohennan vanupuikolla. Mulla ei ole tarpeeksi vakaa käsi, joten näin saan hyvän lopputuloksen.

Vierailija
7/7 |
28.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harjoitus tekee mestarin:-) en osaa sanoa siveltimestä, mutta kuulostaa vaikeammalta, ja töpöllä mielestäni saa ohuemman jäljen? En osaa sanoa. Töpö toimii hienosti mulle, käytän Rimmelin nestemäistä vesikestoista lineria.