Voiko joku ihan tosissaan digata Juha Vuorisen "Juoppohullun päiväkirjoista"?
Mieskaveri lukee niitä, ja mua mietityttää että mikähän on sen henkinen ikä.
Kommentit (11)
Kalle Päätalon kirjoistsa... hohhoijjaa..
niin voihan se olla ihan virkistävä kokemus että pystyy jonkun kirjan ihan itse lukemaan.
Aivot narikkaan-lukemista. Viimeksi kun luin yhden juoppiksen, nauroin vedet silmissä =D
Joo ja henkinen ikä tosiaan taitaa olla jotakin 12v.
Mieskaveri lukee niitä, ja mua mietityttää että mikähän on sen henkinen ikä.
Yritin kerran lennolla lukea, oli siellä pari ihan hauskaa kohtaa. Mutta noin pääsääntöisesti kauheata kuraa, enkä jaksanut lukea loppuun.
oon lukenut kaikki kirjat ja oon nauranut niitä ääneen lukiessani.. en tiedä "diggaanko" niitä, mutta tykkään lukea tuollaista ei-niin-vakavaa kirjallisuutta. Lisäplussana ääneen nauramiset..
Luen kaikkea mahdollista, viimeksi luin Kartanolaisuudesta, sitä edellinen kirja oli Leena Lehtolaisen Minne tytöt kadonneet, olen lukenut kaikki Vuorisen kirjat ja oon tykänny niistä, ovat helppoa lukemista kevyttä ja naurettavaa.
Fiiliksen mukaan erilaisia kirjoja erimielentiloihin.
Vuorisella on rivoa kieltä mutta loistavia oivalluksia. Suosittelen!
vaikka niissä on melkoisen roisia juttua, on niissä silti loistavia oivalluksia ja välillä ihan mieletöntä tulkintaa arjen asioista.
Kyseisiä kirjoja lukevat monen alan edustajat ja ihan älykötkin jopa. Ajan ilmiöitä käsittelevät ja kirjoittajakaan ei taida ihan idiootti olla.
t. kirjastonhoitaja
Luin Juoppista jo silloin, kun Vuorinen kirjoitti sitä nettiin. Onhan se roisia menoa, mutta valottaa aika hyvin miesten elämää... Vuorinen on hyvä vääntelemään sanoja, ainakin niitä tuhmempia sanoja.
helposti