Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hiusten värjäys KATASTROFI: tuli liian punainen!

Vierailija
27.07.2011 |

Mä en mene huomenna ulos jos en saa tätä katastrofia korjattua. Värjäsin hiukset punaisiksi, mutta värin piti olla punertavan ruskea. Nyt mulla on päässä kupari. Olen kuin majakka! Auttakaa nyt hyvät ihmiset. Miten saan tämän astetta paria vaaleammaksi aamuun mennessä?

Olen punapää luonnostani, mutta nyt olen kyllä jo lähellä porkkanaa.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
27.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita sitruunamehua tukkaan ja anna vaikuttaa. Joskus saattaa auttaa :)

Vierailija
2/19 |
27.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se tilannetta korjaa, mutta osaat vastaisuudessa varoa väriaineiden koodeja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
27.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mee kampaajalle.

Vierailija
4/19 |
27.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aikaisemmin tehnyt Garnierilla ja Lorealilla, mutta nyt oli tarjolla vaahtoava väri ja se oli helppo laittaa.

Vierailija
5/19 |
27.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No huivi päähän ja menet aamulla hakemaan toisen väripurkin, joka on tummemman ruskea, ja viileä sävy. Älä vaan sitruunaa laita, korkeintaan haalenee porkkananoranssiksi. Punainen kyllä haalistuu muutenkin, mutta kyllä se muutaman viikon ottaa.

Vierailija
6/19 |
27.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kun ei ole. Ja treffit olisi tieodssa. Voi kurjuuksien kurjuus. Mun varmaan pitää laittaa treffeille lippalakki päähän.

Vierailija
7/19 |
27.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mikään ei auta, niin sitten olet reilusti punapää.

Vierailija
8/19 |
27.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ylimääräistä. Mutta kun ei ole. Ja treffit olisi tieodssa. Voi kurjuuksien kurjuus. Mun varmaan pitää laittaa treffeille lippalakki päähän.

Vierailija
9/19 |
27.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä saattaisi joku haastaa vielä oikeuteen, kun tikahtui nauruun.

Mä olen ollut koko ikäni punapää, tää on tuttua. Mutta nyt kun olen vanhempi, niin tälläinen roihu päässä on ihan kroteski näky.

Mua ottaa jo niin päästä, että kaadoin konjakin itselleni. Unohtuu ainakin murhe jos ei muuta.

Vierailija
10/19 |
27.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

peseminen on turhaa. Jos haluat tummentaa nykyistä väriäsi voit kokeilla sävyllä, eli ei kestovärillä. Osta kaupasta jokin sävyte joka ei sisällä vetyperoksidia. Kansankielellä, siinä ei sekoiteta kahta ainetta keskenään.

Vierailija
11/19 |
27.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

peseminen on turhaa. Jos haluat tummentaa nykyistä väriäsi voit kokeilla sävyllä, eli ei kestovärillä. Osta kaupasta jokin sävyte joka ei sisällä vetyperoksidia. Kansankielellä, siinä ei sekoiteta kahta ainetta keskenään.

Tämän pistän korvan taakse. Fiksu neuvo, kiitos kovasti!

Vierailija
12/19 |
27.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai no jos punainen ei ylipäätään sovi, niin ehkä sitten.

mä olen luonnostani punapää, eikä liian punaisia hiuksia voi tulla =)

Vierailija
13/19 |
27.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mun hiukset nyt vaan on liian punaiset. Ikää kun alkaa olla reilummin ja naama alkaa roikkua & näyttää harmaalta, niin tällainen hemmetinmoinen roihu näyttää jumalattomalta. Varsinkaan kun en ole taiteilijaluonne tai pukeudu purppuranvärisiin harsoihin.

Vierailija
14/19 |
27.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

valitsee väriksi punertavan ruskean. Kun värin nimessä on sana punertava, niin se lisää punaisuutta.

Vierailija
15/19 |
27.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pysyä punaisessa, mutta kallistua elegantisti ruskean suuntaan. Mä alan pikkuhiljaa epäillä, että mulla on jokin ultrablondigeeni näissä värjäysasioissa.

Vierailija
16/19 |
27.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilman sitä punaista lisää.

Vierailija
17/19 |
27.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kokeilen myös tämän konstin. Jos saan värin vähän vaalenemaan, niin saattaa lapset vielä äiteensä tunnistaa. Kuinka kauan pidetään?

Vierailija
18/19 |
27.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy kokeilla korjaussarjaksi. Ajattelin, että ruskea vie sitten punaisen kokonaan pois.

Vierailija
19/19 |
27.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitruunat oli päässä (sellaisesta sitruunan mallisesta purtilosta) puolisen tuntia. Shampoota laitoin viisi kertaa huuhtoen välillä pois. Väri on nyt haaleampi, ilmiselvästi vaikka hiukset on vielä märät.

Sitruuna oli kyllä siitä pirullinen, että poltti päänahkaa kun se väri oli ensin polttanut päänahkaa. Sain sitruunaa myös silmään. Aikasemmin levittelin kasvoille kosteuttavan naamion ja iho näytti hyvältä. No ei näytä enää, kun naama tuli kanssa pestyä ja iho hilseilee.

Lakkasin myös varpaankynnet ja olivatkin kauniit. Vaan nyt on lakka lohkeillut. Pitää ottaa kaikki pois, kun raavin pullon pohjalta viimeiset lakat.

Joo, ei mennyt mun kauneuspäivä oikein putkeen. Hyvät yöt!