Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä saa sinut epäilemään, että joku lapsi on uimarannalla yksin, ilman valvontaa?

Vierailija
27.07.2011 |

Jäin tätä miettimään, kun olin lasteni kanssa rannalla ja eräs nainen oli kysynyt keskimmäiseltä, onko hän uimassa yksin. 10- ja 8-vuotiaat lapseni leikkivät tavanomaiseen tapaan keskenään hieman syvemmällä ja minä olin 2-vuotiaan kanssa rantavedessä pitäen samalla isompia silmällä.

Eräs nainen oli mennyt juttelemaan 8-vuotiaani kanssa ja kysynyt häneltä, onko hän yksin rannalla. Minä seisoin sillä hetkellä noin 5 metrin päässä... Minusta tilanne oli todella erikoinen ja hassu. Eikö nyt ole ihan normaalia, että tuon ikäiset uimataitoiset lapset saavat uida keskenään matalalla rannalla äidin tai isän valvoessa hieman syrjempää?

Arvostan kyllä sitä että huolehditaan, kiitos siitä. :) Jäinpä vain ihmettelemään.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
27.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli lapsi vaikuttaa oikeasti siltä, että on ilman vanhempia.

Vierailija
2/13 |
27.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta lapseni kyllä kävivät aina välillä juttelemassa, juomassa mehua jne.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
27.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

uimahallissa, kun lapseni seisoivat odottamassa oven takana, että äiti tulee vessasta... :D

No, parempi kait noin päin, kuin että kukaan ei välittäisi...näin itse ajattelin.

Vierailija
4/13 |
27.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et vähään aikaan ollut kontaktissa lapseesi, tuo nainen luuli ettei hän ole sinun.

Vierailija
5/13 |
27.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai ongelma, itkee tms. eikä kukaan reagoi, niin sitten epäilen, että on ilman valvontaa.

Vierailija
6/13 |
27.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä aikuisia lähistöllä. Mä olisin tyytyväinen, jos joku tulisi kysymään tuollaista mun lapsilta. Itse valvon heitä heikkopäisesti, ehkä voisin jopa hieman hellittää, mutta mun mielestä liika valvominen tai kyttääminen rannalla ei ole koskaan liikaa. Ei edes silloin, jos se tapahtuu jonkun vieraan kautta.

Vierailija
7/13 |
27.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

EIkö saisi?

Vierailija
8/13 |
27.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun 11-vuotias lapseni käy ainakin yksin rannalla. EIkö saisi?

Vierailija
9/13 |
27.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos on hyvä uimataito ja hyvä sukellustaito.

Turha sanoa, että vetää keuhkoihin vettä, sillä mun poika on 7v. ei taatusti hukkuisi, koska on erittäin hyvä sukeltamaan.

Vierailija
10/13 |
27.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha sanoa, että vetää keuhkoihin vettä, sillä mun poika on 7v. ei taatusti hukkuisi, koska on erittäin hyvä sukeltamaan.

niin vaan hukkui poika ylitettyään kanavaa (ei vahvasti virtaava).

Vierailija
11/13 |
27.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmaan huku, kun ei mitään kanavia ylitä ja ui rannan suuntaisesti eli jalat saa aina pohjaan.

T.11

Vierailija
12/13 |
27.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
13/13 |
27.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmaan huku, kun ei mitään kanavia ylitä ja ui rannan suuntaisesti eli jalat saa aina pohjaan.

T.11

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yksi