Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita, joita karppaajat ärsyttävät???

Vierailija
27.07.2011 |

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
27.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja arvostelevat toisten syömisiä. Huvittais joskus sanoa yhellekin karppaajalle, että kato ku en ole koskaan ollut ylipainoinen, minun ei tarvitse karpata. Itsekään en syö virallisterveellisten suositusten vaan aika karpisti, mutta mikään metukka-pekoni-karppi eikä banaani ole minulle kauhistus.

Vierailija
2/4 |
27.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikoluku kunniaaan...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
27.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kuvottavaa, että eräät "karppaajat" oikeastaan ole tehneet muuta, kuin vaihtaneet ruokavalionsa pääosin eläinkunnan tuotteista koostuvaksi ja siinä samalla lisänneet tehotuotettujen liha/muna/maitomoskien kulutustaan aivan hulluna. Kun halvalla pitää saada. Ilman ajatustakaan muusta kuin siitä, että "saa syödä ihan helkutisti lihaa ja rasvaa". Ei mitään eettistä pohdintaa eläintuotteiden tuotantomuodoista ja niiden aiheuttamista kärsimyksistä eläimille tai ylipäänsä sen suhteen, että onko nykyisessä eläintuotannossa mitään mieltä. Todella kestävää kehitystä.

Tuollaiset iljettävät. Myös muutkin, jotka keúhkoavat jostain niinkin arkipäiväisestä, kuin syöminen. Oli sitten minkä tahansa ideologian edustaja. Muiden neuvominen ei ole koskaan kiva, ja minulla ei ainakaan ole mitään syytä "karpata", kun osaan koostaa ateriani terveellisesti, eettisesti ja niin, etten lihoa.

Vierailija
4/4 |
27.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmat karpit kuten muutkin jotain erityisruokavaliota noudattavat eivät julista muille mitään. Ongelma on, että muut närkästyvät, kun joku syö heistä poikkeavasti. Sama asia kuin alkoholin kanssa. Juomattomuutta saa aina perustella ja siitä huolimatta joku vetää herneet nenään, kun tuokin tuossa jaksaa nipottaa ja miksi ei voi ottaa rennosti ja antaa muittenkin ottaa rennosti jne. jne.

Syökää mitä ja miten haluatte ja antakaa muidenkin syödä mitä ja miten haluavat. Nenä sitä omaa lautasta kohti ja sillä hyvä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä neljä