Höh. Olipas neuvolaterkkarilla hassu ilme...
...kun sanoin että haikein mielin laitan moottoripyöräni seisomaan ensi viikosta lähtien.
Tähän asti olen pärtsäillyt sillä ihan sujuvasti, mutta nyt alkaa ottaa pötsi kiinni tankkiin.
t: rv 32
Kommentit (9)
Ja esikoinen oli kyydissä. Varovainen tietty pitää olla.
tää mamma nyt on ihan selvästi porvoosta!
t: ap
elää raskausaikana normaalisti?
Kyllä minuakin on tuijotettu uimahallissa rv39+, mutta tuskin sen uimisen takia vaan valtavan vatsan komeuden.
elää raskausaikana normaalisti? Kyllä minuakin on tuijotettu uimahallissa rv39+, mutta tuskin sen uimisen takia vaan valtavan vatsan komeuden.
Raskaana ei saa syödä/juoda mitään, ei saa tehdä mitään eikä näyttäytyä missään.
elää raskausaikana ihan normaalisti. Mun liikkuminen on tosi kömpelöä, en voi todellakaan harrastaa liikuntaa niin paljon kuin haluaisin. Samoin en ole voinut ajaa moottoripyörällä, koska mulla on istukka kohdunsuulla. Kyllä ratsastuskin piti jättää jo kolmannella kuulla, tuntui pahalta.
elää raskausaikana normaalisti?
Kyllä minuakin on tuijotettu uimahallissa rv39+, mutta tuskin sen uimisen takia vaan valtavan vatsan komeuden.
Olen _niin_ onnellinen, että kun odotin lapsiani en tiennyt palstasta mitään, en lukenut vauva-lehtiä yms. Kuuntelin läheisteni neuvoja. Neuvolan tädit olivat ihan tavallisia naisia, niinkuin minäkin olen. Varmaan joku niistä ajoi prätkää vaikka minä en.
Eikös sitä ajeta silleen takakenossa kintut suorina, ei ota maha kiinni tankkiin? Siinä ajoasennossahan voisi synnyttääkin, nostaisi vaan takapuolta ja levittäisi jalkoja?
Ja tietty hidastaisi vähän vauhtia. Tai ainakin yrittäisi ponnistaa ipanan ulos liikennevaloissa.
edellisen kans