Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ikävin lentomatkasi?

Vierailija
27.07.2011 |

Luin aiempia avauksia ja siellä joku oli saanut todella lihavan miehen viereensä, viedän tämän paikkaakin. Eikö tuollaisesta pidä jo sanoa? Kun se hoikkakin on paikkansa maksanut... lihavat ostakoot kaksi paikkaa tai olkoot matkustamatta.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
27.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko ajan olivat äänessä, noin 5 minuuutin välein jengi ramppasi pois paikoiltaan, hiki haisi ja se kieli....

laukkuja noutaessa meno jatkui, tönivät muita ja jäivät vaan seisomaan sinne eteen laukkujensa kanssa.

Vierailija
2/16 |
27.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko ajan olivat äänessä, noin 5 minuuutin välein jengi ramppasi pois paikoiltaan, hiki haisi ja se kieli....

laukkuja noutaessa meno jatkui, tönivät muita ja jäivät vaan seisomaan sinne eteen laukkujensa kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
27.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset rääkyi minkä kerkesi, oli kauheeta kuunneltavaa

Vierailija
4/16 |
27.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli yksinkertaisesti kamalaa.

Vierailija
5/16 |
27.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lensin nuorena tyttöporukassa Ibizalle. Meitä oli 4, joten yksi jäi "vieraaseen penkkiin".

No, minä sitten "uhrauduin" siihen. Oli onneksi käytäväpaikka.

Viereen istahti keski-ikäinen pariskunta, joka oli tullut jostain pohjois-Suomesta (anteeksi, en yleistä) ja ihan kauheessa kännissä jo tullessa. Ihmeteltiin, että kuinka olivat yleensä koneeseen päässseet.

No, herra oli aikas tuhti, istui siis mun viekussa, haisi hielle. Nämä olisin ehkä kestänyt...

Vetivät drinksua koko matkan ja kuis ollakkaan, noin tunti ennen laskeutumista rouvalla (ikkunapaikka) tuli huono olo. Nousin skarppina heti ylös, hänen miehellään vähän kesti...

Seisoin siinä käytävällä ja tämä rouva lähti tulee kohti ja oksensi mun päälle. Ihan kivat punavinkkuruokaoksut.

Sain sitten Finnairilta t-paidan vaihdettua lentoemon toimesta ja pääsin istumaan crew:n kanssa loppumatkaksi. Pahoittelivat kovin.

Sen jälkeen ei nyt niin ihmeellistä. Joskus pieniä hajuhaittoja, mökää, lasten kiljumista jne., mut ne jotenkin ymmärrän.

Vierailija
6/16 |
27.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko ajan olivat äänessä, noin 5 minuuutin välein jengi ramppasi pois paikoiltaan, hiki haisi ja se kieli.... laukkuja noutaessa meno jatkui, tönivät muita ja jäivät vaan seisomaan sinne eteen laukkujensa kanssa.

Vierailija
7/16 |
27.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lennolla nainen, joka oli hieman maistissa. Ensin kehuskeli kuinka monta paikallista miestä oli kaatanut petiin. Nainen oli kaikkea muuta, kuin hehekä ja ikää 50-60. Jossain vaiheessa hän sai jonkun lentopelon (mitä lie totuus). Makaa siellä koneessa käytävän lattialla huutaa, vinkuu ja rääkyy kuin pikkulapsi.

Tämän kaiken keskellä alkaa turvavyön valo vilkkua kesken lennon ja ei ku vyö päälle.Kerta kaikkiaan kamala matka.

Mieluusti sitä kuuntelee lasten huutoa yms kitinää koneessa.

Vierailija
8/16 |
27.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lontooseen lentäessä kone vetäisee ylös ihan viime hetkillä. Tiedän että on suhteellisen tavallista mutta alkoi kuitenkin pelottamaan.

Kerran lennolla Budapestista Suomeen känninen vieressä istunut mies sammui käytäväpaikalla (itse keskellä) heti koneen noustua enkä päässyt vessaan koko aikana. Onneksi ei ollut pitkä lento. Kun sitten koneen jo laskeuduttua hieman tuuppasin nukkuvaa herraa että josko pääsisin pois koneesta ärjäisi mies minulle "Mikäs kiire sinulla on?"

Kerran Ruotsissa propellikoneella sisäistä lentoa lennettäessa oli niin kova turbulenssi että aloin valua pois turvavyön alta penkista enkä millään pysynyt istuimella.

Vierailija
9/16 |
27.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari ylösvetoa olen kokenut ja ne vie voiton kaikista. Sitten on parilla reissulla sattunut tosi pahanhajuinen vieruskaveri ja se on kyllä tuskaa.

Vierailija
10/16 |
27.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävin lentomatka on mikä tahansa Finnairin koneella lennetty matka. Työhönsä ja elämäänsä kyllästyneet tympeät ja äyskivät lentoemot sekä vanhanaikaiset koneet.

Vierailija
11/16 |
27.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen jälkeen olen tajunnut ottaa matkapahoinvointipillerin

Vierailija
12/16 |
27.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun lensin ensimmäisen kerran elämässäni 13-vuotiaana etelän aurinkoon vanhempieni kanssa. Turbulenssia kesti todella pitkään ja kone pomppi holtittomasti. Kanssamatkustajatkin olivat huolestuneita.

Toinen, oikeastaan aika nolo juttu oli kun lensin Kairoon reittilennolla, taisi olla CSA tai Malev, ja edessäni istui suomalainen, keski-ikäinen nainen, joka oli tuhdissa humalassa ja selitti ummet ja lammet kanssamatkustajille.

Vierailija
13/16 |
27.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

perheeni istui takanani eri rivillä

Vierailija
14/16 |
27.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Pieni lapsi, n. 1-2-vuotias huusi suoraa huutoa koko lentomatkan. Kolmen tunnin kestohuudon jälkeen lentoemot ohjasivat lapsen vanhempineen muualle. Huuto kuului loppumatkan huomattavasti vaimeammin.

2. Lihavan miehen vieressä Kreikasta Helsinkiin. Vei 1/3 minun istumesta sekä puolet jalkatilastani. Kylkeni liimautui häneen kiinni (istuin keskipenkillä). Hiki haisi. Kone ole niin täynnä, että ei ollut mahdollisuutta vaihtaa paikkaa.

Vierailija
15/16 |
27.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tultiin lomalennolla alle kaksivuotiaan kanssa, jolle siis ei saanut omaa paikkaa. Itse olin jotain 6. kuulla raskaana. Lento oli tietysti yöllä ja miehen piti jaksaa ajaa lentokentältä kotiin, joten hänen piti saada nukkua.

Niinpä istuin vatsani kanssa lähes kaksivuotias nukkuva lapsi sylissäni ahtaalla penkillä koko matkan, en saanut nukuttua ja ahdisti. =(

Kaikki huonot matkakokemukset eivät ole toisten aiheuttamia. Oikeastaan mulla ei edes ole mitään kauhukokemuksia lennoilta. Lomalennoilla ollaan oltu harvoin. Kerran sellaisella taisi mies saada jonkun edessään istuneen lapsen lihapullan jalastaan riisumaansa kenkään.

Vierailija
16/16 |
27.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siellä uneton yö kuulusteluineen, sitten kone myöhässä 2 tuntia, koneessa ystäväni itki hillittömästi ikäväänsä kun poikakaveriaan joka jäi maahan. Sitten kun päästiin matkaan mutta vaihtokentällä ehdittiin juuri portille kun portti suljettiin eikä meitä päästetty enää koneeseen. Toinen yö ilman unta, mutta seuraavana aamuna päästiin kotiin.

Oikeasti tässähän ei ole mitään mistään lentomatkasta, olen paljon lentänyt ja ne ovat kaikki olleet mukavia kokemuksia.