Kappale, joka saa niskakarvasi pystyyn?
Kommentit (17)
siis se mikä soi mm. leijonakuninkaassa ...en osaa selittää mikä (kaikki) siinä nyppii, on vain äärimmäisen rasittava tekele
Ja esim. jotkut Paula Koivuniemen kappaleet on jotain aivan kamalaa..
lauri tähkää kun radio suoltaa, mun on pakko sulkea radio. Ei vaan pysty kuuntelee.
Sit se mikä se nyt oli. "Puhu äänellä jonka kuuuuuleeeeeeen..." järkyn ärsyttäväääää!!!
baarirenkutukset, joita ihmiset väittävät kuuntelevansa "ironisesti" tyyliin Kirje, Aikuinen nainen ja niiden sukulaiset. Pitääkö niitä kuunnella "ironisesti" joka viikonloppu vuodesta toiseen? :(
Yö, Mamba ja Popeda
tuo pahuuden kolmiakseli.
Kiitos nauruista
upposi ehkä 14-vuotiaana noin 20v sitten mutta yrjöttää se nyyhkytys nykyään. Samoin se Mamba yök etenkin vielä on kesää jäljellä. Kaikki oksetus janiwikholmin mätä-ääniset laulut. Sekä tietenkin kaikki suomiräppi, ei voi typerämmän kuuloista olla. Musiikiksi sitä ei voi kutsua. Onneksi kuuntelemani radiokanava on aina sellainen ettei sieltä moista paskaa tule.
ei pysty.. inhoon!
ja nailon beatin kaksitoista apinaaaaaaa....
yössä ja mambassa sitäkin enemmän
Siis plääh. Ja lyriikoissa älyttömän tökeröjä kohtia. Koko ke-sän ja niin edelleen.
tuli mieleen biisi "Aikuinen nainen mä oon" ja löytyisi varmaan paljon muitakin, mut tuo nyt ensiksi mieleen juolahti.
Koivuniemellä, kuten monella muullakin artistilla on paljon hyvää tuotantoa, mutta kaikki ei aina kolahda vaan itseen:)
Siitä tuli muuten mieleen toinen ikilegenda eli Kutri-Helena se renkutus (en muista nimeä) kieritä, pyöritä jne. tai jotain.
Tykkään esim.Yön, Mamban, Popedan ym. lauluista, mutta jokaiselta bändiltä löytyy itselleni myös niitä ns. puistatus juttuja.
lällälläällällällllääääääaaaargh