Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mielipiteesi minusta; omistan Iittalan Festivo kynttiläjalkoja, Ultima thule tarjoiluastioita,

Vierailija
27.07.2011 |

Nuutajärven lintuja ym. suomalaisia klassikko lasiesineitä. Ikä alle 40 v.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
27.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pidät kiinni 70-luvun muistoista. Kannatat ehkä suomalaista muotoilua, pidät lasiesineistä. Ei mitenkään omaperäistä. Ajatukseni on täysin neutraali, ehkä vähän tylsän ihmisen kuva. Luultavasti kotiäiti.

Vierailija
2/7 |
27.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai sitten joku kummi on alkanut kerätä noita 70-luvun klassikkokammotuksia sinulle jo lapsuudessasi.

Jos olet hankkinut tavarat itse, sinulla on todella vanhahtava maku tai sitten olet retrotrendeilijä.

Sen voin varmasti sanoa kirjoituksesi perusteella, että sinun kannattaisi kerrata oikeinkirjoitussaääntöjä erityisesti yhdyssanojen ja yhdysmerkkien suhteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
27.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän sellaisia juttuja mitä moni ostaa jos ei oikein itse tiedä mistä pitää. Eli siinä sitten helposti lähdetään keräämään sitä suomalaista muotoilua tms. mitä marketista tai lähigalleriasta sattuu löytymään (äitini oli tuollainen). Tietenkään asiassa ei ole mitään ongelmaa jos tunnet löytäneesi oman tyylisi ja pidät noista jutuista. Aika harvan nuoren ihmisen makuun ne kyllä varmaan ovat jos nyt ei lasketa joitain värikkäitä poikkeuksia lasilintukokoelmassa.

Vierailija
4/7 |
27.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ajattelin alkaa keräämään sarjaa. Ultima Thule on mielestäni myös aivan ihana, vaikka en mikään retroilija olekaan. Makuasioita.

Vierailija
5/7 |
27.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIkä arvioista osui mielestäsi lähimmäksi? Kerro nyt totuus!

Vierailija
6/7 |
27.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kanssa festivoa. en tykännyt siitä alkuunkaan kun lahjaksi sain... Mutta nyt niitä on 6 kpl ja ryhmänä näyttävät ihan hyvältä. Joulun aikaan käytetään.

Ultima thulea on kaapissa, niitä ei käytetä koskaan. Lapsuuskodin peruja.

mutta et ole ainut.

Vierailija
7/7 |
27.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

todellinen minäsi mielikuvien takana.

Ärsyttää tällaiset kyselyt joihin ap ei palaa!