Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

palkkaan ystäväni siivoojaksi kotiini, mistä aloitan? Verot, eläkkeet ym miten maksetaan..?

Vierailija
27.07.2011 |

ihan uusi juttu mulle! Ja ystävälläni on karenssi joten saakohan minkäänlaista päivärahaa sitten kun on tämä mun tarjoama osa-aikainen työ.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
27.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ystäväsi perustaisi yrityksen? Hänelle jäisi paperisotku ja sinä saisit kotitalousvähennyksen. Hän voisi myös tarjota palveluksiaan muillekin.

Vierailija
2/4 |
27.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos yrittäjä jää joskus työttömäksi, hän ei saa mitään päivärahaa ennen kuin yritys on niin perinpohjaisesti lopetettu ja haudattu, että yrittäjä itsekin on melkein samassa kuopassa.

Aika helppoa se palkanmaksu on vaikkapa palkka.fi-sivuston kautta. Pakolliset vakuutukset joudut sen lisäksi ottamaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
27.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene www.palkka.fi ja siellä kerrotaan mitä kaikkea tarvitaan. Tapaturmavakuutus sekä eläkemaksut, jotka hoidetaan esim. Tapiolassa. Soita Tapiolaan niin osaavat auttaa. Palkka.fi:ssä teet palkanmaksun ja se tekee palkkalaskelman ja laskut valmiiksi, jotka sitten käyt maksamassa omassa verkkopankissasi.

Vierailija
4/4 |
27.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen kuin palkkaat ystäväsi, kannattaa miettiä tarvitsetko enemmän siivoojaa vai ystävää. En ole kuullut yhdestäkään ystävyyssuhteesta, joka ei olisi kärsinyt jos toinen palkkaa toisen työsuhteeseen. Se automaattisesti muuttaa välejänne, koska sinusta tulee ystäväsi esimies.

Jos joka tapauksessa haluat palkata ystäväsi, tuo palkka.fi on ihan hyvä saitti.

Itse palkkaisin mieluummin jonkun ulkopuolisen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yhdeksän