Tein viimein lastensuojeluilmoituksen
Kyseessä on oma perheeni, nyt jännittää mitä tästä seuraa. Ongelma on kovakourainen ja arvaamaton mies. Toivottavasti teidän ei tarvitse lukea tästä iltapäivälehtien sivuilta. Pelottaa.
Kommentit (13)
Kerro hieman ap.? Uskallatko olla kotona? Mistäpäin olet?
Viimeinen pisara oli kun läppäsi lasta naamaan 2x. ap
Pelkään sitä hetkeä kun mmies saa tietää mitä olen tehnyt. ap
itsesi ja sitten pakkaat parin päivän vaatteet sulle ja lapselle ja soitat lähimpään turvakotiin. Pääset turvaan nukkumaan ja asioiden ratkominen voi alkaa. Jos mies jo kajosi lapseen niin et halua olla siellä kun hän saa tietää.
Sun pitää olla jossakin muualla, kun mies saa tietää. Ajattelin, jos olet Pirkanmaalta, voisin tarjota apua eli turvapaikan.
Sinä syyllinen, jos jätät lapset tuohon tilanteeseen.
En usko, että tuosta ilmoituksesta hyvää seuraa.
Tiedän mistä puhun sillä itse tein miehestäni ilmoituksen kesäkuussa, neuvolassa.
Sain apua, hankin asunnon ja sain muuttoavun soskulta. Olen nyt kohta kk:n asunut itsekseni lasten kanssa ja tämä on ollut helpotus, vaikka olen nyt 5 lapsen yksinhuoltaja.
Elämme vihdoin ilman jatkuvaa ahdistusta ja pelkoa.
Yksin olen muutoin pärjännyt, tarvitsimme vain alkuun rahallisen sopnssauksen asioille ja sen saimme.
Tiedän sun elävän varpaillasi nyt. Lähde turvaan jos yhtään siltä vaikuttaa ja mietityttää.
Muutoin toivotan sylillisiä voimavaroja koitokseen ja vie hyvä ihminen asia nyt "päätökseen" äläkä enään jää piinaavaan tilanteeseen, et halua viettää elämääsi niin ja riskeerata lapsiasi.
Sinä syyllinen, jos jätät lapset tuohon tilanteeseen.
En usko, että tuosta ilmoituksesta hyvää seuraa.
en voi nyt jatkaa. ap
toivotko että jäämme kyttäämään että MITÄ SIELLÄ NYT TAPAHTUU, APUA!
Olisi hyvä jos voitais ensin tvata sossussa, mutta velvollisuus on kuulemma ilmoittaa poliisille. En voi kuulemma määrätä järjestystä. ap