Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Asteikolla 1-10, paljonko olet Elina Leppilampea parempi

Vierailija
26.07.2011 |

esim.

a) miesten laadussa

b) ammatissa

c) ulkonäössä

d) elämänkokemuksessa

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
26.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka on Elina Leppilampi?

kauhea lapsus!

Vierailija
2/4 |
26.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

a) miehet: no eipä ole kyllä Mikko leppilammen ja Mikko Koivun veroisia ollut, joten ykkönen

b) Emilia on lääkäri, en pärjää tässäkään, joten ykkönen

c) ulkonäkö, paljolti makuasia, mutta luulisin, että Emilia vie voiton tässäkin, joten ykkönen

d) tähän en osaa vastata, Emilia tosin on ollut Linnan juhlissa ja Hollywoodissa, joten niiltä osin ainakin jään paitsioon ja varjoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
26.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ammatti on minulla parempi, ulkonäöllisesti olimme samanikäisinä tasoissa ja elämänkokemusta minulla on enemmän.

Vierailija
4/4 |
26.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

a) No, jaa. Leppilampi on äklö, mutta ehkä menee Emilia koivunmitalla ohi.

b) Pidän itseäni koulutetumpana ja menestyneempänä. Kaksi yliopistotutkintoa takana ja hyvä ura.

c) Emilialla on parempi kroppa, olen normaalivartaloinen tavis, en trimmattu. Naamasta en ole koskaan pitänyt Emiliaa kauniina ja itseasiassa ei kukaan mun lähellä pidä mitenkään erityisen kauniina. Joku siinä naamassa on... nätti, joo, mutta hevosennaama? Sanotaanko, että en pidä ainakaan itseäni rumempana?

d) Elämänkokemuksemme ovat kovin erilaisia. Minulla on kolme lasta, työelämää takana 14 vuotta, yksi avioero, miehen konkurssi, lapsen vakava sairaus jne. Kaipa mulla sitä enemmän on. Emilia toki nähnyt seurapiirielämää enemmän.