Listaus omista vioista
Täällä kun aina parjataan kaikkea ja kaikkia niin haukutaan nyt kerrankin kunnolla.
Tässä omat viat joista palstalla (ja muuallakin?) tehdään kuolemansyntejä:
- Poltan ja olen raskaana
- Jätin kuopuksen 2,5kk ikäisenä yökylään jotta itse pääsen firman pikkujouluihin juomaan alkoholia ja pitämään hauskaa
- Saatan pestä hampaani muualla kun kylpyhuoneessa
- olen jättänyt 7v lapsen yksin kampaamokäynnin ajaksi (ei ollut vielä koulussa)
- olen imettänyt lapsiani (2kpl) yht 7kk vaikka maitoa olisi vielä tullut.
- Olen syöttänyt alle 1v herkkuja. Pullaa, sipsia, karkkia yms.
- olen pettänyt miestäni yhden kerran
Listalle keksisin vielä muitakin, mutta tässä nyt alkuun.
Laittakaahan muutkin itsenne likoon ;)
Kommentit (5)
mitään vikalistaa, kun minusta pitäisi keskittyä enemmän voimavaroihin, mutta mieliksesi vastaan, vastaa sitten mulle takaisin , helpottiko se sinua :)
- Olen eronnut 3 kertaa
-Lapsia 2 eri miehen kanssa ja nyt elän eri miehen kanssa
- Olen ollut suhteessa varattuun mieheen
- Olen huutanut tosi törkeästi lapselle, pelottavasti
- Olen lyönyt miestäni (tai heittänyt esineellä) aikaisemmassa suhteessani kerran
- Olen valehdellut olevani töissä vaikka olen vapaapäivällä kun en jaksanut ottaa yksiä sukulaisia kylään
tämmöstä nyt alkuun, normaalit mielen kieroudet lisäksi ja arkipäiväiset punaisia päin ajamiset ynnä muut
Juon parhaillaan viiniä, lapset on pihalla keskenään. Tosin ovat jo 6 v, 11 v ja 13 v. 17 v on ollut jo vuorokauden jossain.
ei voi kertoa mitään hyvää (esim olen raskaana/menen naimisiin mutta pidän vain pienet häät/lähden lomalle yms) koska aina joku löytää kaikesta jotain pahaa tai jotain vikaa.
Tällä aloituksellani vaan halusin avata silmät siitä, että meillä kaikilla on ne huonot puolet ja vikamme, iloitaan siis niistä hyvistä asioista eikä aina parjata toisiamme.
ap.n ei olis kannattanut hankkia lapsia ollenkaan ja sama pätee tohon ties montako lasta ties monenko miehen kans
olen ainoa, joka elää tällä tavoin :)