Hoitopaikan hakemisesta.
Teimme hakemuksen kesäkuun alusssa ja hoitopaikka tarvittaisiin lokakuun alussa. Eli siis se 4 kuukautta, mutta hoitopaikasta ei ole tullut minkäälaista viestiä mihinkään suuntaan? Haetaan siis kunnalliseen, ottavatko he yhteyttä sieltä vasta sitten kun paikka löytyy vai otetaanko yhteyttä aikaisemmin esim. ilmoitetaan, että hakemus on tullut perille ja paikkaa etsitään. Saammeko varmasti paikan tuolloin? Meinasin odottaa elokuuhun asti ja soitella sitten jos päiväkodit ovat kesälomilla, mutta vaikuttaako tämä kuitenkaan siihen asiaan millään lailla.
Helpatkaa tyhmää kiitos.
Kommentit (43)
Laitoimme hakemukseen vuorohoidon tarpeen. Muistaakseni yksi päiväkoti taitaa tällä suunnalla hoitaa sen. No odottelen tosiaan tämän viikon loppuun ja soittelen sitten ensi viikolla mikä on homman nimi, onko paikkaa löytynytkään.
Meillä lapsi menee tosiaan hiukan yli vuoden ikäissenä päiväkotiin.
minä olen ihan tyytyväinen tähän työhön. Hyvä palkka, sata tonnia vuodessa, ja joustava työaika. Mutta toki kukin tavallaan.
Ja ei kai kukaan pane 8-kuista vauvaa muutenkaan päiväkotiin heti vanhempainloman jälkeen??!
Se on toki ihan loogista, että kysellään onko lapsella hoito jotenkin jo järjestynyt vai onko kokonaan ilman.
kukin tavallaan! itselleni raha ei ole tärkein, mielelläni vietän lasten kanssa lomaa välillä, kuin vietän ympärivuoden töissä.
En minäkään 8kk ikäistä veisi, juuri siksi aloituksen tarve ei olekaan elokuussa, vaan marraskuussa kun lapsi on 11kk!
Olisi se melko naurettavaa viedä lapsi 8kk iässä päiväkotiin ja itse jatkaa äitiyslomaa yksin kotona! työnantajahan kuitenkin on "varautunut" siihen että vapaa loppuu myöhemmin, mm. hankkimalla sijaisen...
Soittele ensi viikolla hakemastasi paikasta, niin asia selviää!:)
minä olen ihan tyytyväinen tähän työhön. Hyvä palkka, sata tonnia vuodessa, ja joustava työaika. Mutta toki kukin tavallaan.
Ja ei kai kukaan pane 8-kuista vauvaa muutenkaan päiväkotiin heti vanhempainloman jälkeen??!
Se on toki ihan loogista, että kysellään onko lapsella hoito jotenkin jo järjestynyt vai onko kokonaan ilman.