Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko mä jotenkin outo, kun miehen lähtiessä työreissuun olen

Vierailija
26.07.2011 |

aivan tyytyväinen, asia ei aiheuta mitään ahdistusta tms? Nytkin mies lähti aamulla työmatkalle ja tulee sunnuntaina. Musta asia on ok, mutta kaverit ja osa sukulaisista kauhistelevat ja toisaalta paasaavat, että "taasko se lähti ja jätti teidät sinne?" Minusta ihan outo ajattelutapa, vai olenko minä vain outo?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
26.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jokaviikkoista. mutta on ihanaa joskus kun saa olla kotona ilman miestä. nytkin eka lomaviikko olen yksin lasten kanssa kotona, mies alotitaa vähän myöhemmin, niin kyllä on ihanaa!

Vierailija
2/12 |
26.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pois kotoa useamman päivän. Aika raskasta olisi jos koka kerta erikseeen ahdistuisi kun toinen lähtee töihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
26.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka sanoo jopa lapsilleni, kuinka "äiti taas teidät hylkää" jne. ja siunailee kauheaa kohtaloa.

Oikeesti menin puolipäiväisesti töihin, kun nuorin oli neljän.

Vierailija
4/12 |
26.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä odotankin miehen työreissuja, joita onneksi on useamman kerran kuukaudessa.

Rennompaa välillä olla lasten kanssa vaan yhdessä, ilman miestä.

Enkä kuitenkaan olisi kokonaan valmis miehestä luopumaan tms. Välillä vaan kiva olla vähän erossa.

Vierailija
5/12 |
26.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä odotankin miehen työreissuja, joita onneksi on useamman kerran kuukaudessa.

Rennompaa välillä olla lasten kanssa vaan yhdessä, ilman miestä.

Enkä kuitenkaan olisi kokonaan valmis miehestä luopumaan tms. Välillä vaan kiva olla vähän erossa.

teen yleensä sitten jotain parempaa ruokaa ja sytytän kynttilät kun se tulee kotiin jne. Ap:lle, että et ole outo :)

Vierailija
6/12 |
26.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei minuakaan ahdista joka kerta kun mies lähtee työmatkalle. Joo, aluksi kyllä kun tiedän etä tulee esim. koko syksyn kestävä käyttöönotto, eli arkipäivät pitää pärjätä yksin. Mies tulee kotiin pe illalla myöhään ja lähtee taas ma aamulla aikaisin. Saatan stressata asiaa etukäteen, mutta syksyn tullessa olen ihan hyvilläni että saan olla kotona ilman että mies koko ajan pyörii nurkissa.

Meilläkin osa sukulaisista kauhistelee asiaa, mutta minulle tämä sopii. Tuleehan noista reissuista aina vähän ylimääräistä rahaakin.

Vierailija
7/12 |
26.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä nautin, kun mies on työreissussa. Ollaan samassa duunissa, niin ihan sielu lepää, kun hän on muutaman päivän poissa välillä. Ei mulla oo mitään ongelmaa lasten kans pärjätä iltoja, eikä muutenkaan.

Vierailija
8/12 |
26.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

onnellisia teidän miehet on kun saa jättää akan ja kakarat ilman seuraamuksia.

Vierailija
9/12 |
26.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin niillä, jotka reissaavat paljon. ei käy yhtään kateeksi.

Vierailija
10/12 |
26.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
11/12 |
26.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siskolleni se ei ilmeisesti oikein sopinut, että ukko on suurimman osan viikossa muualla kuin kotona. Alkoi lipittämään viiniä aina iltaisin ja kaljaa . Nyt on ollut montakertaa katkolla. Syttää kaikkia muita juomisestaan ja varsinkin miestään kun ei koskaan ollut kotona. Niinhän ne kaikki juopot.

Minua jurppii kyllä tuo sisko, sillä ei ole koskaan ollut pulaa mistään. Hieno talo, aina uusin mersu käytössä,ulkomaanmatkoja 2-3 kertaa vuodessa, lapset menestyneet hyvin. Nytkin on tällähetkellä Hollyvoodissa tyttärensä tykönä, sai mennä sinne sillä ehdolla, että ei koskekaan mehua väkevämpään.Kaellinen olen hänen ulkoiselle elämälleen, mutta en sille, että ei osaa pysyä erossa siitä viinasta-

Vierailija
12/12 |
26.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suunnattomasti!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kaksi