Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

17v lupasi tulla kaverin luota yökylästä klo 8.00 katsomaan pikkusisaruksiaan

Vierailija
26.07.2011 |

päiväksi. Klo on jo kohta puoli 9 ja puhelut menee herran vastaajaan. Olen itse töissä ja miehen pitää juuri lähteä töihin. Lapset 7v ja 8v, joita siis pitäisi katsoa päivän ajan. Voi pastilli että jurppii tää homma, mikään sovittu ei pidä!!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
26.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

soita sille kaverille? Kaverin vanhemmille? Onneksi nuo lapset varmasti hetken pärjäävät keskenäänkin?

Isä olis tietty voinut varmaan hakeakin sen vahdin paikalle?

Vierailija
2/7 |
26.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ongelmia tyttären kanssa..

kyllä otti hermoon sen temput ja oharit.

Että ymmärrän ja tiedän tunteen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
26.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiedetäänkin missä asuu. Eniten tässä pännii se, että sanaan ei voi luottaa. Saahan sen toki kotiin haettua, mutta kun ei pitäisi tarvita sellaisia keinoja. Poika itse valittaa kun ollaan liian tiukkoja, mutta heti kun annat liekaa, niin tulos on tämä.

t.ap

Vierailija
4/7 |
26.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pienten koululaisten hoito epäluotettavan juipin vastuulle.

Ihan oikein, tuon ikäisen täytyy pystyä kantamaan vastuuta jo ja pitämään lupauksensa, mutta älä luota kaveriin joka on pettänyt vannomisensa ennenkin.

Rajaa häneltä aikuisen vapauksia, jos velvollisuudetkaan eivät hoidu aikuisten tapaan.

Vierailija
5/7 |
26.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi joudutte pitämään jatkossakin narut tiukilla.

Vierailija
6/7 |
26.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siitä, kuinka hänellä on tiukemmat kotiintuloajat kuin muilla. Muutama sellainen tapaus on käynyt, että ollaan jouduttu ottamaan tiukempi linja. Eilen sanoin, että toki niistä voidaan sitten joustaa kun itse osoittaa olevansa luottamuksen arvoinen ja tuntui että poikakin asian käsitti. Tässä sitä nyt kuitenkin ollaan.

t.ap

Vierailija
7/7 |
26.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja "akku oli loppunut" ja herätys ei näin ollen ollut toiminut. Kuinka kätevää ja läpinäkyvää ja kerroinkin tämän.

*huokaus*

t.ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kahdeksan