Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nolottaako, hävettääkö tai tunnetko koskaan huonoa omatuntoa rakasteltuasi miehesi kanssa?

Vierailija
25.07.2011 |

Musta tuntuu usein siltä, varsinkin, jos olemme tehnett jotain tavanomaisesta poikkeavaa. "Olipa ihanaa" -tunnetta mulla ei ole koskaan, vaikka olisikin tuntunut hyvältä. Haluan pian molemmat omalle puolelleen sängyssä ja kiskon yöasun heti päälleni. Miksiköhän näin?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
26.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotini oli tosiaan uskovainen "seksi kuuluu avioliittoon" -koti, vaikkakaan seurusteluani ja avoliittoani ei tuomittukaan. Osa häpeilystä johtuu huonosta omatunnosta, osa varmaan myös huonosta itsetunnosta. Mietin usein, että mitä minäkin, löysäreisinen muija oikein yritän esittää; ikään kuin seksi kuuluisi vain täydellisille naisille, vaikka järjellä en niin ajattelekaan. Mutta tuo häpeän ja synnin tunne on kyllä vahva, kestänyt jo parikymmentä vuotta. -ap

Vierailija
2/24 |
26.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko lapsuudenkodissasi häpeilty seksiin liittyviä asioita? Tai suhtauduttu niihin jotenkin korostetun kielteisesti? Kai tiedät, että häpeän ja syyllisyyden tunteesi ovat aivan tarpeettomia, aikuinen saa nauttia seksistä eikä siinä ole mitään pahaa. Aivan luonnollisesta asiastahan on kyse. Nauti rauhassa, jos teillä kerran on muuten tyydyttävä seksielämä:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
26.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukekaapa Laulujen Laulua Raamatusta

http://raamattu.uskonkirjat.net/servlet/biblesite.Bible?chp=1&ref=Laul…

Tuo on ensimmäinen luku, mutta tuosta pääsee lukemaan eteenpäin toista lukua jne.

Katsokaa miten ihanaa, aistikasta ja kaunista voi olla rakkauden kuvaus. Se, että on yhtä aviopuolisonsa kanssa, on kaunis ja ihana asia. Ei missään nimessä hävettävä tai asia josta tulisi tuntea huonoa oamatuntoa. Kyllä se on asia, joka on tarkoitettu iloksi ja nautinnoksi molemmille puolisoille.

Vierailija
4/24 |
26.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tunteet ja työntämään mukavuusrajoja kauemmas, esimerkiksi niin että ei toimi sen tunteen tai ajatusten mukaisesti. Syyllisyyttä lievittääksesi olet ehkä kiirehtinyt pois sängystä, pesulle, pukemaan ja tekemään jotain muuta kuin mitään seksiä ei olisi ollutkaan ja ihan tavallisesti tässä vaan käydään nukkumaan eikä mitään seksiä olla ajateltukaan...

Sitä ahdistumista saattaa pystyä lievittämään sillä että tarkoituksellisesti totuttaa itseään tekemään asioita joista se syyllisyys rankimmin tulee, ja toteamaan ettei siitä seuraa mitään. Jos on kiire pois sängystä, niin mitä tapahtuisi jos pakottaisit itsesi pysymään siinä sängyssä "esillä" vaikka 1 min, 5min ja sitten 10 min, keskittyen vain olemaan ja vaikka meditoimaan tai hengittelemään. Tai katsomaan miestä silmiin koko ajan kääntymättä pois. Tai jos pelkkä makailu ei tunnu miltään, niin mitä jos jäisit sängylle alasti makailemaan ja samalla hieroisit itseäsi rauhakseen, etkä antaisi itsesi yrittää piilotella mihinkään peittojen alle.

Tai jos on vaikka kiire pesulle, niin mitä tapahtuisi jos et kävisi pesulla lainkaan seksin jälkeen, kuljeskelisit ympäriinsä limat reisille valuen ja keskittyisit pitämään häpeän tunnetta aisoissa. Jos on kiire pukemaan, et pukisikaan päälle vaan jäisit alasti nukkumaan tai lähtisit alasti vaikka iltateelle (jos lapset nukkuu).

Jos tällaiset tuntuu ihan mahdottomilta, niin varmaan "ihan tavallinen" halailu seksin jälkeen olisi täysin syyllisyydestä vapaa sen jälkeen kun olisi kokeillut paljon "roisimpiakin" juttuja ja selvinnyt hengissä.

Vierailija
5/24 |
26.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että vaan pakottaa itsensä sanomaan ihan mitä tahansa seksiin liittyvää, kuten "se oli ihanaa". Tai vaikka vain katsomaan raukeasti silmiin ja hymyilemään. Missä kenenkin rajat sitten menee, tai on menneet.

Vierailija
6/24 |
27.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta aika nopeasti noustaan puolison kanssa sängyltä (tai missä nyt ollaankaan oltu) ja lähdetään omiin hommiin. Hän ei ole mikään pusipusityyppi vaikka kohtuullinen rakastaja onkin.

Rakastajan kanssa taas suutelu ja sylittely ei meinaa millään loppua, ihon ikävä on mieletön koko ajan. Asiasta myös puhutaan ennen, jälkeen ja tapaamisten välilläkin:)

Vierailija
7/24 |
25.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

myöskään halua puhua sessioista jälkeen päin =). Mä vaan olen tällainen estoinen sängyn ulkopuolella =D

Vierailija
8/24 |
25.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maataan aina rakastelun jälkeen sylikkäin raukeina. Oman miehen kanssa en häpeä mitään ja voin olla avoimesti seksuaalinen olento.

Vierailija
9/24 |
25.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika pahoja estoja/traumoja. Ei tuo normaalia kyllä ole.

Vierailija
10/24 |
25.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maataan aina rakastelun jälkeen sylikkäin raukeina. Oman miehen kanssa en häpeä mitään ja voin olla avoimesti seksuaalinen olento.

T. seksuaalinen ihminen (ei olento), joka ei silti halua puhua seksistä.

Vierailija
11/24 |
25.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä voisivat saada. Kun heittää estot romukoppaan, voi yllättyä. ja tämä siis vain oman miehen kanssa. muuhun en suosittele ryhtymään.

Vierailija
12/24 |
25.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vaan halua mrsytä sessioista jälkeen päin, eihän mun ole pakko =)? Mä olen menossa fyysisesti ja henkisesti jo seuraavassa asiassa, jolla ei välttämättä ole mitään tekemistä seksin kanssa =D.

Vierailija
13/24 |
25.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä voisivat saada. Kun heittää estot romukoppaan, voi yllättyä. ja tämä siis vain oman miehen kanssa. muuhun en suosittele ryhtymään.

Sängyn ulkopuolella en haua puhua asioista. Lakanan välissä sitten irtoilee kielenkannat ja paljon muutakin.

Vierailija
14/24 |
25.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

T. seksuaalinen ihminen (ei olento), joka ei silti halua puhua seksistä.

Vierailija
15/24 |
25.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mies tykkää siitä niin sitten aika usein suostun siinä kyhnäämään, vaikka oikeasti haluaisin pesulle ja omiin juttuihin ;)

En vaan halua mrsytä sessioista jälkeen päin, eihän mun ole pakko =)? Mä olen menossa fyysisesti ja henkisesti jo seuraavassa asiassa, jolla ei välttämättä ole mitään tekemistä seksin kanssa =D.

Vierailija
16/24 |
25.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan kertoi että häntä nolottaa jälkeenpäin.

Vierailija
17/24 |
25.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin onko se muka ihan normaalia? Täähän oli otsikon kysymys.

Vierailija
18/24 |
25.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni kyllä tykkää jälkihehkuttaa, minä menisin mieluiten ripille seksin jälkeen. Minulla on syyllinen olo. -ap

Vierailija
19/24 |
26.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin telkkä pöntöstä, ihan ku sitä jotenkin nolottais. Alussa ihmettelin sitä, mutta kaikkeen tottuu.

Vierailija
20/24 |
26.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin eroon tästä tunteesta. -ap

niin onko se muka ihan normaalia? Täähän oli otsikon kysymys.