Mun kroppa, paljonko vielä pois?
Kommentit (42)
Toki jos pituutta katsotaan niin silloinkin ollaan vielä normaalipainon ylärajalla. Nyt taitaa olla niin että joudun tyytymään paljon vähempään pudotukseen. Hyvä jos sen kympin saisin niin sitten uskoisin jo saavani housuja kaupasta. Tai toivon ainakin :D
ap
eikä mitään näkyvää tapahtunut, eli treenaukseen olen menettänyt vähän uskoni. vai että juoksemalla pääsis noista reisistä eroon?
Oppiskohan sitä juoksemaan, koskaan en ole oikein osannut.Kyllä mulla teoriassa pitäisi ihan hyvä lihaksisto kaiken läskin alla ollakin.
ap
ei todellakaan sellaista "kuuriliikuntaa" liian kovaa, liian nopeasti ja siihen se into loppuukin.
Jos todella olet hyväkuntoinen ja lihakset kunnossa, sitä liikuntaa täytyy harrastaa säännöllisesti. Ottaa se elämäntavaksi eikä mitään ihmeellisiä jaksoja. Aloitat pitkillä kävelylenkeillä. Ei laahustamalla, mutta ei niin että hengästyt liikaa. Mittaa ensin aikaa, eli kävelet yli sen puoli tuntia. Pidennät matkaa pikku hiljaa. Siitä voi sitten vähitellen alkaa hölkkäillä pieniä pätkiä, vähitellen lisäten hölkän osuutta. Juoksemaan "oppii" yllättävän nopeasti.
Mutta lisäksi täytyy tehdä sitä lihastreeniä. Ettei tule niitä rasitusvammoja. Eli niitä ikäviä lihaskuntoliikkeitä. Mutta niitä on monenlaisia. Kokeile erilaisia ja vaihtelu tuo jaksamista. Lainaa vaikka kirjastosta treenidvd:itä. Niissä löytyy hyviä aloittelijoillekin. Tai osallistu jonnekin jumppaan. Tosin mielestäni lihaskunnon kohotukseen ei riitä vielä yksi kerta viikossa. Mutta tee vaikka kotona itsenäisesti se toinen kerta. Vartissakin ehtii jo tehdä isoimmat lihasryhmät.
siis hienon pudotuksen olet jo tehnyt, jee! Mut jos vaikka 10kg nyt pois ja sitten normielämää ja kun on taas akut ladattu niin sitten vielä viimenen 10kg.
Itsellä kans piakkoin alkamassa kauhea urakka kun 30-40kg pitäis saada pois. Odottelen vielä vähän tuon imetyksen takii mut viimestään syyskuussa alkaa henkinen rääkki ja tietty fyysinenkin :)
Mutta ihana naisen keho...uuma ja rinnat :)
mutta miehenä sanon: hieno naisellinen muodokas kroppa, sopisi minun naiselle ihan tuommoisenaan.
olemaan armollinen itselleni ja tyydyn vähän raadolliseempaankin lopputulokseen :D
ap
Mielestäni kertoo siitä, että aiempi pudotus jo ollut liian rankkaa eli väärin tehtyä.
Mutta kuvasta näkee, että 20 kiloa pitäis lähteä vähintään. Jos olet 163/85, niin 20 kiloakin on ihan minimi. Sillä pääsisit juuri ja juuri normaalipainon puolelle kuitenkin vasta.
Ja reisistä pääset eroon parhaiten spinning-tunnilla. Et varmaankaan juoksemalla tms. Jo muutaman tunnin jälkeen näet eron.
mutta miehenä sanon: hieno naisellinen muodokas kroppa, sopisi minun naiselle ihan tuommoisenaan.
ei ap. mutta sellanen kroppa, että isot tissit, pieni peppu ja lievä ylipaino. Vapaa nainen:)
you name it, I've tried it :D Paitsi tota juoksua en ole kokeillut :D
Ja tämän pudotuksen olen tehnyt kahdessa vuodessa, eli ei todellakaan ole ollut liian kova tahti. Välillä on otettu kuukausia löysästi ja sitten taas tiukisteltu.
ap
Ja reisistä pääset eroon parhaiten spinning-tunnilla. Et varmaankaan juoksemalla tms. Jo muutaman tunnin jälkeen näet eron.
joo et. Kyllä se vaan niin on että juoksuharrastajalla ei varmasti tuollaiset ratsarit pysy kauaa
you name it, I've tried it :D Paitsi tota juoksua en ole kokeillut :D
Ja tämän pudotuksen olen tehnyt kahdessa vuodessa, eli ei todellakaan ole ollut liian kova tahti. Välillä on otettu kuukausia löysästi ja sitten taas tiukisteltu.
ap
tarkoitatko siis että olet muutaman kerran käynyt salilla, ei laihtunut, ei toiminut ja sitten pumppiin, ei tehonnut jnejne.
Liikunta pitää olla säännöllistä, omalle kunnolle "kohdistettua" (ei liian kovaa, liian löysästi). Ei liikunta ole vain laihdustuskeino tai dieetti. Sitä pitää ihmisen harrastaa tietty määrä että pysyy kunnossa ja lihaksisto ja kroppa voi hyvin. Kyllä näistä nykyisistä vartalomalleista näkyy tuo että kokeillaan ties mitä lajeja mutta mitään tehoja sillä ei ole. Suomen Kuvalehdessä oli juuri juttu viikko pari sitten aiheesta, luehan!
Ei tarvi pudottaa, kaunis kroppa, ihana peppu :)
..ja siis hetero oon
olisit muodokas. Mikä lie ollut lähtö painosi.Itsekin tuon painoisen näköinen. minulla paino siis 85 kg.
toisella kerralla vuoden. Nyt päätin salijäsenyyteni kun maksaa liikaa tän hetkiseen budjettiin ja innostus on hiipunut.
Kokeilen sitä juoksua ja palaan salille kun fiilistä taas on, ja rahaa :d
ap
168-senttinen, joka nyt jo 80-kiloisena toivoton valas! Ja sentään tiimalasivartalo muodoltaan.
olet paljon hoikemman nakoinen kuin mita mittojesi perusteella voisi olettaa, yllatyin kun luin ne. Itse olen 168 cm ja 65 kg enka oikeasti pida itseani sua paljon hoikemman nakoisena (voi tosin olla etta mulla on vaaristynyt kehonkuva niinkuin naisilla yleensa tai sitten mun laskit vaan sijoittuu huonommin kuin sulla). Ja hieno laihdutus sulla jo takana muuten.
Mun makuun sulla on liian leviä lantio/persuslinja mut mähän oonkin hetero nainen =D
pois ja jatka terveellistä liikuntaa. Sulle tulee vielä tosi upea kroppa :)