Sisukas.net
Onko kokemuksia? Minulla kolme ja kaikki huonoja. Onko vain ollut huonoa tuuria, vai onko vain heidän tapansa toimia niin. Toimitukset kestää yli viikon, tiedusteluihin ei vastata, rahojen palautuminen tilille kestää viikkoja?! Harmittaa ostaa puljusta mitään mutta on ollut pakko kun siellä on ollut pari pakko saada juttua..
Kommentit (32)
Suomessakin on paljon hyviä nettikauppoja (esim. Niilo Ilo, Auringonlapset, Gaudete kids ja Kuopus), joten ei ole pakko tilata sellaisista, joista on huonoja kokemuksia.
löytyy monesta muusta nettipuodista kuin Sisukkaasta.
Esim. edellä mainituista hyvät alet on Niilo Ilossa ja Kuopuksessa.
Googlaamalla löytyy paljon hyviä nettikauppoja.
-20-30% alennukset on olleet parempia kun -50% ale..
olen tilannut, laadukkaita ja ihania lastenvaatteita. Olen käynyt kaupasta Espoossa hakemassa, pieni putiikki on ihan täynnä vaatteita ja ihmisiä, pitkään sai jonottaa että sai omansa. Mutta palvelu oli ystävällistä.
joten lähiaikoina tilauksen tehneet saavat todennäköisesti odottaa tuotteitaan vielä hyvän aikaa. Itse tein ensimmäisen tilaukseni muutamia päivä sitten, saas nähdä kuinka käy ...
paikan päältä Espoosta ja tilat oli tosi ahtaat ja täynnä tavaraa/väkeä, joutui kauan odottamaan ennen kuin sain tavarat. Ekalla kerralla meinasin saada väärän haalarin, onneksi itse huomasin asian ja tokalla kerralla yhtä tuotetta ei meinannut löytyä mistään vaan sitä kaiveltiin erinäisistä pahvilaatikoista. Taitavat pyörittää vähän liian suurta tavaramäärää liian pienissä tiloissa ja pienellä henkilöstömäärällä.
Kummallakin kerralla tuli tieto vasta tilauksen tekemisen jälkeen, että "uups, tuotetta ei enää ollutkaan jäljellä sen kokoisena".
Miten ihmeessä voi olla niin vaikeaa laittaa pystyyn systeemi, joka ei anna tehdä tilausta jos tuotetta ei ole hyllyssä? Ilmeisesti tosiaan liian suuret kuviot niin pienillä resursseilla.
toiminnasta on laitettu kuluttajavirastoon ilmoitusta, koska tosiaan usein saa tuotteita odottaa muutaman viikon ellei pidempäänkin maksun suorittamisesta. Ja palvelu on todella ala-arvoista, eikä yhteydenottoihin vastata. Onneksi tosiaan on muitakin kauppoja josta tilata tuotteita, heillä vaan valikoimissa paljon ihanaa, mutta onneksi toistaiseksi ainakin olen onnistunut löytämään ne muualtakin, toisinaan ulkomaalaisista kaupoista, mutta mikäpä siinä, kun tulevat viikossa kotiovelle!
Ei se nyt pelkästään huonoa ole, on meitä tyytyväisiäkin.
Ja ihania tuotteita on!
toiminnasta on laitettu kuluttajavirastoon ilmoitusta, koska tosiaan usein saa tuotteita odottaa muutaman viikon ellei pidempäänkin maksun suorittamisesta. Ja palvelu on todella ala-arvoista, eikä yhteydenottoihin vastata. Onneksi tosiaan on muitakin kauppoja josta tilata tuotteita, heillä vaan valikoimissa paljon ihanaa, mutta onneksi toistaiseksi ainakin olen onnistunut löytämään ne muualtakin, toisinaan ulkomaalaisista kaupoista, mutta mikäpä siinä, kun tulevat viikossa kotiovelle!
-20-30% alennukset on olleet parempia kun -50% ale..
Ja lisää vinkkiä, että esim. Keltaisessa ketussa on paljon kivaa vaatetta puoleen hintaan.
en olisi muuten nyt tätä viimeistä tilausta tehnyt, mutta kun oli bugaboon tuotteet -50% niin en voinut olla tilaamatta. No nyt on 10pvä mennyt kun ovat vastaaottaneet maksuni. Saa nähdä koska tuotteet tulevat..
-Ap
Kiitos samoin :( Ja stokkalta loppu kaikki tuotteet, enkä tajunnut googlettaa ennen tilausta.
t: 8.
harmittaa vaan, että heillä olis tosi hyvä valikoima.. Mutta mielummin jätän tilaamatta. Hitaat toimitukset, huono asiakaspalvelu ja olen kuullut että kuluttaja asiamieheenkin on pitänyt ottaa useammin yhteyttä että ollaan saatu homma toimimaan...
Joskus viimevuoden alussa tilasin ekan kerran ja homma pelitti moitteetta.
Nyt tilasin toissapäivänä Ticketin vk-housut kun olivat 50% alessa tuolle 4-luokalle menevälle, maksettu on ja säpostiin tullut tilauksen muutos-ilmoitus eli maksu vastaanotettu..
Sivuilla kyllä luki että vielä tällä vkolla hitaanpuoleista toimintaa kun lomailevat.
Joskus viimevuoden alussa tilasin ekan kerran ja homma pelitti moitteetta.
Nyt tilasin toissapäivänä Ticketin vk-housut kun olivat 50% alessa tuolle 4-luokalle menevälle, maksettu on ja säpostiin tullut tilauksen muutos-ilmoitus eli maksu vastaanotettu..
Sivuilla kyllä luki että vielä tällä vkolla hitaanpuoleista toimintaa kun lomailevat.
Mä tilasin jo kesän alussa välikausihaalarit lapsille. Yli 3 viikkoa kesti toimitus... Eli tilaan varmaan jatkossakin jos on jotain superhalpaa jota ostan etukäteen mutta en mitään mitä tarvittais pian käyttöön.
en olisi muuten nyt tätä viimeistä tilausta tehnyt, mutta kun oli bugaboon tuotteet -50% niin en voinut olla tilaamatta. No nyt on 10pvä mennyt kun ovat vastaaottaneet maksuni. Saa nähdä koska tuotteet tulevat..
-Ap
haalarin talven alesta. Tuli parissa päivässä. Ei mitään valittamista.
Mua kyl hirvitti jonkun verran, kun tilauksen tekemisen jälkeen luin ketjua just tosta hitaasta palvelusta ja rahojen palauttamisen vaikeudesta. Mutta mulla sattui sitten menemään hyvin.
kun ovat vastaanottaneet maksuni, tuotetta ei näy. kohta se meneekin palautukseen kun juhlat jo ovella eikä juhlamekkoa kuulu..