Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apuja nimen kanssa!:)

Vierailija
25.07.2011 |

Apuja tarvitaan esikoisen nimen kanssa!:)Pistin tänne eilen muistaakseni ´kysymyksen juuri tähän liittyen mutta unohdin jo otsikon kun olin niin väsynyt viestiä kirjoittaess(valvottanut tuo pikkuneiti koko yön) niin en sitten sitä tosiaan muista nyt joten en voi vastauksiakaan katella.Eli eikun keikun uusiksi tämä!:D Eli siis esikoinen on meillä:) Tyttö on:) Ja sukunimi loppuu kirjaimeen ä.Ja ja meillä pyöritetään näitä samoja 5nimeä tässä joten voisitteko te ystävällisestikkin kertoa näistä mieluisimmat:Adalmina,Adele,Katarina,Minea ja hilla?

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
25.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

apua kaipaattekin.... mina, dele, rina, nea

ja sitten suomuurain.

Ajattele asiaa niin että jos vaihtaisit oman nimesi joksikin toiseksi, niin minkä ottaisit. Tuskin mitään noista. ole itsellesi rehellinen, sillä noi nimet ovat hirveitä ja mitä pahaa lapsesi on sulle tehnyt? Katariina, kahdella iillä on ainut mikä sopii Suomeen ja ä-loppuiseen nimeen.

Vierailija
22/31 |
25.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hilla on meidän koiran nimi, ja en pidä noista muista nimistä yhtään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
25.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin kuvitella tämän Adalmina (yhdellä iillä) Möttölän pulskana hammastukisena teinityttönä kiroamassa vanhempiaan alimpaan helvettiin...

Vierailija
24/31 |
25.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antakaa nimi josta itse pidätte. :) Täällä kaikki nimet ovat paskoja. ;)

Muuten, miksi muka "apuja" olisi väärin? Toivot. 2 ei ole äikänope.

Vierailija
25/31 |
25.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noista kivoin on Minea.

Vierailija
26/31 |
25.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki Hillakin ihan ok. Lausuttaisiinko tuo Katarina yhdellä i:llä? Inhoan ihan riittämiin näitä Nina, Ada, Julia lausuntaohjeita, kun pitää lausua yhdellä vokaalilla tai neidit nakkelevat niskojaan. Ei siis sellaista nimeä, missä pitää antaa lausuntaohjeita.

T. Katariina

Vierailija
27/31 |
25.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin kuvitella tämän Adalmina (yhdellä iillä) Möttölän pulskana hammastukisena teinityttönä kiroamassa vanhempiaan alimpaan helvettiin...

No just...Niin minäki voin kuvitella sinusta vaikka mitä.Ja ne joilla ei kiinnosta vastata näistä nimistä jotain voi painua sitten ihan muualle täältä.Kun nämä nimet oli aiheena eikä se minkä lainen minun lapsesta tulee jos annan sile nimeksi Adalmina tai Katarina...Minusta nuo nimet ovat kuitenki nättejä ja näistä oli kyse päättää kivoin että jos ei sellasta löydy niin okei sitten ei tarvi vastata kiitos!:)

Vierailija
28/31 |
25.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki Hillakin ihan ok. Lausuttaisiinko tuo Katarina yhdellä i:llä? Inhoan ihan riittämiin näitä Nina, Ada, Julia lausuntaohjeita, kun pitää lausua yhdellä vokaalilla tai neidit nakkelevat niskojaan. Ei siis sellaista nimeä, missä pitää antaa lausuntaohjeita. T. Katariina

Vierailija
29/31 |
25.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku tahtoo yhdellä i-llä niin hyvä. :)

Mineaa en ymmärrä, eikös sen pidä olla Minnea? Se sopii mun korvaan.

Vierailija
30/31 |
25.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se lausutaan aina kahdella iillä vaikka kirjoitusasu on yhdellä taikka kahdellä iillä eli katariina.

Vastaatte kuitenkin, että jokainen saa lausua miten itse haluaa, mutta sitten täytyy vain kestää, että muut lausuu sen myös niinkuin ovat oppineet ja se on ollut.

Hilla sopii teille.

Mutta joo,haluamme nimen omaan Katarinan yhdellä i:llä jos sen laitamme.Koska itse en tykkää nimestä Katariina.Se kuulostaa jotenkin tylsältä...Joten siksi tuo Katarina:)

Vierailija
31/31 |
25.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahta ensimmäistä en antaisi lapselleni missään tapauksessa. Varsinkin Adalmina kuulostaa ihan kauhealta. *Pyytää anteeksi mielipidettään*

Hilla kuulostaa ihan kohtuulliselta nimeltä, mutta sopii paremmin pienelle tytölle kuin teinille tai aikuiselle.

Mineakaan ei kuulu omien suosikkien listalla top 200:n.

Ja Katarinan muuttaisin hetkeäkään miettimättä Katariinaksi.

Mutta näistä jos pitää valita niin Katarina.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi neljä