Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Löytyykö psykiatrien käyttämä masennustesti netistä? Harjoittelisin että saan hyvät pisteet

Vierailija
25.07.2011 |

ja mahdollisimman pitkän sairasloman. Ei kiinnosta vielä lopettaa kesälomaa.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
25.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin vasta 1.8 alkaen. Vielä tää viikko saikkua ja sit on 300 päivää täynnä.

Mut mua huvittais jatkaa lomailua, pääsin kouluun mutten aio mennä kun ei ole pakko.

Vierailija
22/25 |
25.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nuo näyttelijät kokenut lääkäri tunnistaa helposti. Ja siitä tulee sairaskertomukseen merkintä.

t. lääkäri

täällä päivittäin yli kymmenen tuntia ja että raha-asiani ovat täysin päin persettä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
25.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen siis ollut vuoden yhtäsoittoa vaikean masennuksen takia sairauslomalla, ja toivoisin etten koskaan olisi joutunut sairauslomalle, etenkään näin pitkäksi aikaa masennuksen vuoksi. Väkisinkin sitä murehtii, miten se tulee vaikuttamaan tulevaisuudessa työelämässä jne.

Eikä kyllä kukaan ns. tavallinen lääkäri kirjoittele mitään pitkiä sairauslomia masennukseen.

Itselleni työterveyslääkäri kirjoitti kaksi ensimmäistä pätkää, kummassakin sai kirjoitettua vain 2 viikkoa max. ja vaati kyllä aika hyvät perusteet (pitkään jatkunut, hyvin vakava työpaikkakiusaaminen, joka laukaissut lopulta masennuksen).

Tämän jälkeen psykiatrian erikoislääkäri, jonka vastaanotolla käyn säännöllisesti, on kirjoittanut aina 4kk kerralla sairauslomaa.

Joten onnea matkaan, jos tosiaan haluat masennuksen vuoksi sairauslomalle. :(

Itse en tästä nauti.

Vierailija
24/25 |
25.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuletko , että dg perustuu yhteen testiin ja se testi käydään myös läpi... mutta enpä viitsi noin pässille enempää valaista, mene ja FEIKKAA ja nolaa itsesi. Mulla on sulle jo yx dg : ÄÄLIÖ!

Vierailija
25/25 |
25.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut aattelin että onko pysyvää eläkettä varten vielä joku toinenkin testi, toi meni lähinnä yks-risti-kaks-menetelmällä, samalla millä neuvolan audit-kysely.

Ja kato mähän oon HULLU, ei mua nolota. On mulla ikuisesti 112 kelakortissa, ei siis tarvitse edes esittää mitään kun pysyvä eläke läpsähtää.

Ja haluan eläkkeelle, koska eläke on mukavampi kuin työttömänä työkkärissä notkuminen, saman verran saa rahaa vastikkeettomasti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kuusi