Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hölmöä kun missään ei tietoa koulujen ekan viikon lukujärjestyksestä!

Vierailija
25.07.2011 |

tai ensimmäisten viikkojen.. Ei tarvitsisi olla kuin koulupäivien alkamis- ja loppumisaika, sekin riittäisi.

Olen aloittamassa opiskelut ja lapsi menee päiväkotiin, päiväkoti tahtoisi hoitoajat pari viikkoa ennen koulunalkua, MUTTA, mistäs mä ne saan? Ei löydy koulun nettisivuilta, ei siitä materiaalista mitä mulle lähetettiin samalla kun sain tiedon opiskelemaan pääsemisestäni, ja kun laitoin sähköpostia koululle, tuli vaan automaattiviesti että ovat lomalla...

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
25.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdit sitten muuttaa aikoja, kun koulu alkaa.

Vierailija
2/9 |
25.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eiköhän se ole automaattisesti 8-16 joka päivä. Miksi ihmeessä päiväkotiin pitäisi jotain muuta ilmoittaa? Kiva asia sitten jos joku päivä pääsetkin vaikka kahdelta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
25.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja lyhennä päivää sitten, kun tiedät tarpeeksi. Meidän lapsista on jouduttu aina maksamaan maksimituntimääräinen hinta, koska olen opiskellut ja tehnyt pätkätöitä lasten ollessa päiväkodissa. Edelleen lasten iltapäiväkerhot on jouduttu ilmoittamaan maksimipituisena.

Päiväkodin hoitoaikoja voi muuttaa milloin vaan tietyllä varoajalla. Ihan täysin optimaalista aikaa harvoin onnistuu heti ilmoittamaan.

Vierailija
4/9 |
25.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

no jos vaikka koulu alkaakin vasta yhdeksältä tai kymmeneltä joku aamu, enkä tietenkään vie lastani hoitoon ennen sitä.. ja sitten siellä on vastassa joku kärttyinen hoitaja joka on tullut töihin jo kahdeksaksi, eikä hoitolasta olekaan kuulunut...

sitä mä lähinnä ajattelen.

ap

Vierailija
5/9 |
25.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin kun esikoinen aloitti ekalla, ei kerrottu edes ekan päivän lukujärjestystä.

Sitten kerrottiin, että koulu alkaa aina kello kahdeksan. Ja sitten tulikin tieto, että ekalla viikolla koulu alkaa kello 9.

Eli kiva siinä sitten veivata ja veivata töitään ees ja taas.

Nyt tuli sitten samaisesta koulusta kuopuksen aikataulut kirjeenä, mutta ei mitään tietoa esikoisesta taaskaan. Argh.

Vierailija
6/9 |
25.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja siksi tulee aina yksi hoitaja. Klo 8 siellä on jo täysi tohina. Ei ne yhtä lasta kaipaa.

Vierailija
7/9 |
25.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teet hoitosopimuksen ja maksat siinä sovitusta ajasta. Ja sitten viet ja haet kun haluat. Jos jää kokonaan pois, niin ilmoitat.

6

Vierailija
8/9 |
25.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

no jos vaikka koulu alkaakin vasta yhdeksältä tai kymmeneltä joku aamu, enkä tietenkään vie lastani hoitoon ennen sitä.. ja sitten siellä on vastassa joku kärttyinen hoitaja joka on tullut töihin jo kahdeksaksi, eikä hoitolasta olekaan kuulunut...

sitä mä lähinnä ajattelen.

ap

Eri asia jos ilmoittaisit lapsesi tulevan 6.30, silloin hän saattaa tunninkin ajan olla ainoa lapsi hoidossa. Silloin hoitajaa ehkä harmittaisi tulla turhaan töihin. Toisaalta, palkka hänelle silti juoksee vaikka ensimmäinen lapsi tuotaisiinkin myöhemmin.

Vierailija
9/9 |
25.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kyllä hoito on olemassa PERHEITÄ varten eikä hoitajia varten. Eivät perheen aikataulut ole niin jämptejä ikinä kuin papereissa lukee.

Voit ihan hyvin viedä lapsen myöhemmin ja hakea aikaisemmin kuin mitä hoitosopimuksessa lukee. Mutta et voi viedä aikaisemmin ja hakea myöhemmin! Eli laita sellainen hoitoaika, joka varmasti riittää. Sitäpaitsi ne pykälät menevät meidän kunnassa ainakin tietyissä tunneissa: alle 5h, alle 7h ja max 10h päivässä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kaksi