Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

+30v ikäiset naiset, miten pukeudutte illan/yönviettoon kun lähdette ns bilettämään?

Vierailija
25.07.2011 |

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
25.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukkikset tai legginssit. Ja tietty korkokengät.

Farkuista en kauheesti tykkää, enkä pahemmin käytä niitä arkenakaan. Nuorenpana en muita käyttänytkään.

Vierailija
2/20 |
25.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai ne paljon parjatut legginsit, minihame ja hienompi toppi. Tai mekko ja sukkahousut..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
25.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei alusvaatteita

Vierailija
4/20 |
25.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei alusvaatteita

Vierailija
5/20 |
25.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

peittää pienen pömppömahan sopivasti ja korkeat korot kesät talvet. Jos on housut niin sitten tiukat farkut tai mustat kapeat satiinihousut. Harvemmin housuja, melkein aina hame.

Vierailija
6/20 |
25.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikää mulla on 38.

Houkutus olisi pukeutua nuorekkaammin ja räväkämmin koska olen nuorekas, hoikka ja hyvännäköinen ;)

Mutta pelkään mitä kakskymppiset aattelee kun täti näyttä siltä että koittaa olla jotain muuta kuin on.Huoh.

Vierailija
7/20 |
25.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kuka nyt sukkahousuja kesällä käyttää??

ei alusvaatteita

Vierailija
8/20 |
25.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kuka nyt sukkahousuja kesällä käyttää??

ei alusvaatteita

kuin ei sukkahousuja lainkaan. Ne hengittää ja tekee olon mukavammaksi, kuin että hikiset reidet hinkkaa yhteen ilman sukkiksia.

Vierailija
9/20 |
25.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että mitä mä ajattelen, sopii hyvin hoikalle ja nuorekkaalle äidilleni.

Vierailija
10/20 |
25.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sukkahousuja kesällä, sanoohan se nyt järkikin, että jos jalat on kiedottu keinokuituun, on olo hikisempi kuin ilman sukkahousuja.

Mä laitan talkkia sellaisiin paikkoihin, jotka saattaa helteellä hiertyä (reidet ja kainalot).

Vierailija
11/20 |
25.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut etten näytä samalta kuin nuoremmat bilettäjät (ainakaan kesällä, jolloin kaikilla tuntuu olevan mikroshortsit), mutta ei se mua haittaa.

Vierailija
12/20 |
25.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiukat farkut & löysä toppi tai baggy-farkut & kireä toppi + aina korkeakorkoiset kengät.

Vierailija
13/20 |
25.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla ole koskaan tuota ongelmaa ollut.

Vierailija
14/20 |
25.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ne pienimmät postimerkit jäävät kyllä ostamatta (eli ei enää mikroshortseja tai miniminitoppeja). Tosin mulla on kyllä parempi vartalo kuin useimmilla parikymppisillä, mutta siitä huolimatta tämän ikäisenä ei voi enää mitä tahansa kiskoa päällensä näyttämättä pelleltä.

T. täti 32 v

Vierailija
15/20 |
25.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka läskit reidet pitää olla, että ne hinkkaavat yhteen?? Ei mulla ole koskaan tuota ongelmaa ollut.

Et ole sitten tullut ajatelleeksi, että meitä ihmisiä on erilaisia, myös ruumiinrakenteen puolesta? Reidet voivat hangata yhteen siksi, että 1) henkilön ruumiinrakenne on sellainen (painosta viis), 2) henkilö on lihava tai 3) henkilöllä on suuret reisilihakset.

Vierailija
16/20 |
25.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka läskit reidet pitää olla, että ne hinkkaavat yhteen?? Ei mulla ole koskaan tuota ongelmaa ollut.

Et ole sitten tullut ajatelleeksi, että meitä ihmisiä on erilaisia, myös ruumiinrakenteen puolesta? Reidet voivat hangata yhteen siksi, että 1) henkilön ruumiinrakenne on sellainen (painosta viis), 2) henkilö on lihava tai 3) henkilöllä on suuret reisilihakset.

1) Ruumiinrakenne on millainen? Sellainen että on läskit reidet? Mikään muuhan siellä ei kyllä hankaa.

2) Niin, lihava = läski.

3) Suuret reisilihakset eivät hankaa toisiinsa. Suuret reisilihakset sijaitsevat reiden etu- ja takaosassa. Sen sijaan reisien mediaalipuolilla olevat lihakset eivät koskaan kasva niin, että hankaisivat toisiinsa (ilman päällä olevaa tuhtia läskikerrosta). Jos näin olisi, pikajuoksijat eivät pääsisi liikkeelle kun reidet takertuisivat toisiinsa.

Vierailija
17/20 |
25.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

1) Ruumiinrakenne on millainen? Sellainen että on läskit reidet? Mikään muuhan siellä ei kyllä hankaa.

2) Niin, lihava = läski.

3) Suuret reisilihakset eivät hankaa toisiinsa. Suuret reisilihakset sijaitsevat reiden etu- ja takaosassa. Sen sijaan reisien mediaalipuolilla olevat lihakset eivät koskaan kasva niin, että hankaisivat toisiinsa (ilman päällä olevaa tuhtia läskikerrosta). Jos näin olisi, pikajuoksijat eivät pääsisi liikkeelle kun reidet takertuisivat toisiinsa.

Kun ihmisen lantio voi olla eri muotoinen ja reisiluutkin vähän eri asennoissa.

Tule ihan rauhassa kertomaan pikaluistelijakaverilleni (jolla rasvaa ei ole juuri ollenkaan), että hän on läski, kun reidet ottavat yhteen.

Mulla ottaa myös reidet yhteen, ottivat muuten silloinkin kun oli alipainoinen. Kaverillani taas on painoindeksi 25 ja aika paksut reidet, eivätkä ota yhteen ollenkaan.

Sulla taitaa olla vähän pieni maailma, kun siihen mahtuu vain tuo LÄSKI LÄSKI LÄSKI -moodi?

Vierailija
19/20 |
25.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat reidet jotka ovat lähekkäin ei sellaista vakoa välissä, se on vaan niin rumaa vaikka ei liian laiha olisikaan. naiselliset pyöreät reidet on ihanat ja muodokkaat vaikka ilman läskiä =)

Vierailija
20/20 |
25.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun pömppö tulee aina kaksinverroin esille kotelomekossa. Iso se ei ole, mitat 160/50.

peittää pienen pömppömahan sopivasti ja korkeat korot kesät talvet. Jos on housut niin sitten tiukat farkut tai mustat kapeat satiinihousut. Harvemmin housuja, melkein aina hame.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan seitsemän