Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Monetko bikinit otat mukaan etelän rantalomalle?

Vierailija
25.07.2011 |

Olen tässä pakkaamassa ja mietin, että onko ihan liikaa ottaaa 5 parit.

Kolmet niistä on sellaisia, joita voi yhdistellä keskenään.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
25.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omistan tasan yhdet biksut eli ehkäpä otan ne mukaan. Siellä ei kyllä kukaan katso mitä sulla eilen oli päällä ja tänään ja huomennakin on ihan samat!

Vierailija
2/16 |
25.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin saat runsaasti vaihtoehtoja.

Itse otan mukaan yleensä kahdet tai kolmet, mutta yleensä tulee pidettyä vain niitä lemppareita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
25.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siellä semmoisia eikö siellä o9le lämmintä pärjää ilmanki

Vierailija
4/16 |
25.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ta joskus neljätkin. Riippuen kuinka monet hyvät mulla on käytössä.

Vierailija
5/16 |
25.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei edes ole käytössä nyt bikinejä, vaan kokouikkarit. Ne minulla oli mukana kahden viikon Nizzan reissulla kesä-heinäkuussa. Pesin ne joka ilta, koska suolavesi ja hiekka eivät tee hyvää uimapuvun kuiduille - aamuksi ne kuivuivat mainiosti.

Vierailija
6/16 |
25.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niitä ihan siinä missä muitakin vaatteita. Uimapukuja en käytä,

Vierailija
7/16 |
25.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei edes ole käytössä nyt bikinejä, vaan kokouikkarit. Ne minulla oli mukana kahden viikon Nizzan reissulla kesä-heinäkuussa. Pesin ne joka ilta, koska suolavesi ja hiekka eivät tee hyvää uimapuvun kuiduille - aamuksi ne kuivuivat mainiosti.

Vierailija
8/16 |
25.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyinkin, että miksi niitä PITÄISI ottaa monta. Kun kukaan ei siellä observoi, onko sillä suomalaiakalla tänään päällään kukalliset vai raidalliset "biksut".

Vierailija
9/16 |
25.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyinkin, että miksi niitä PITÄISI ottaa monta. Kun kukaan ei siellä observoi, onko sillä suomalaiakalla tänään päällään kukalliset vai raidalliset "biksut".

Tykkään vaihtelusta. Onhan mulla toppeja yms useat mukana.

Miehellä mukana 3 uikkarit. Itseni takia useat, ei muiden.

Tänään voi tehdä mieli laittaa turkoosit, huomenna valkoiset ja ylihuomenna, vaikka raidaliset tai ruskeat...

Vierailija
10/16 |
25.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bikinit ovat sellaisia, että alaosia ja yläosia voi käyttää värien yms. puolesta ristiin. Täten saa erilaisia vaihtoehtoja lisää.

Vierailija
11/16 |
25.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kysyt täällä muilta mielipidettä? Mihin sä sitä tarttet, otat niin monet bikinit kuin haluat.

Vierailija
12/16 |
25.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 bikinit mukana. Yksi sy on se, että vaikea löytää istuvia bikineitä (yläosaa siis) joten pitää olla varalla koska jos olisi vain yhden ja ne esim. menisivät rikki en noin vaan voisi kipaista ostamaan uusia koska hyvien löytäminen on todella vaikeaa.

Käyn myös paljon uimassa, ja vaikka lämpimässä bikinit nopsaan kuivuvat, niin mukava vaihtaa varsinki alaosa kuivaan kun lopettaa uimisen.

Ja nuo bikinit ovat eri mallisia, yhdet "pikkuiset" jotta saa mahdollisimman rajattoman rusketuksen, uimiseen taas tukevammat, ja ne yhden noiden väliltä.

Vierailija
13/16 |
25.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
14/16 |
25.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kysyt täällä muilta mielipidettä? Mihin sä sitä tarttet, otat niin monet bikinit kuin haluat.

Ihan alkujaan avaukseni kysynys kuului miten monet bikinit muut ottavat.

Ja viestikenttään lisäsin sitten oman osuteni. Tosin hieman miettieliäänä.

Vierailija
15/16 |
25.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Relatkaa nyt, ihan kiva, että tänään vähän kivempiä juttujakin. Noi Norjan uutiset yms. aika tapetilla.

Ei kun muutamat biksut mukaan ap. Jos olet kova uimaan, varsinkin meressä, niin ota uikkareita.

Vierailija
16/16 |
25.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ainoat joista olen koskaan tykännyt. Ne varastettiin parvekkeelta Ixiassa Rodoksella. Oli kiva etsiä uusia... :(

Että ottakaa ainakin kahdet istuvat ja hyvät..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä neljä