Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suurimmat muutokset mitä teillä on tapahtunut elämässänne vuoden sisällä? Kun vertaat elämääsi nyt versus viime vuonna tähän aikaan.

Vierailija
05.03.2026 |

Aloitan:

-lopetin päihteiden käytön (reilu vuosi täys) 

-lopetin tupakoinnin

-pudotin 20 kiloa 

-katkaisin sidokset menneeseen kaikella mahdollisella tavalla ihmissuhteet, tavarat, työ, asunto etc. 

-löysin itseni kuukausien vaelluksen jälkeen kaupungista jonne tahdoin jäädä, sain työpaikan ihan toiselta alalta kun missä aiemmin olin ja kaikki on edennyt hienosti 

-tämä kaikki tapahtui koska kuuntelin sisäistä ääntäni 

Useat aina hokevat ettei voi tehdä niin tai noin, ettei voi tehdä liikaa asioita kerralla tai ettei kannata mennä niin tai näin. Paskanmarjat. En koe luopuneeni mistään vaan vihdoin sain elämän, jota olen kaivannut jo pitkään. Olen löytänyt itseni uudelleen ja tuntuu, että tämä on vasta alkusoittoa. 

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vuoden vanhempi ja hyytyneempi.

Vierailija
2/16 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työllistyminen, valitettavasti vaan osapäivätöihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todettu uniapnea, poistettu yksi poskihammas, tutkitaan pitkittynyttä terveysongelmaa. Jumankauta, ei tällaisia vuosia kiitos vaan.

Vierailija
4/16 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todettu uniapnea, poistettu yksi poskihammas, tutkitaan pitkittynyttä terveysongelmaa. Jumankauta, ei tällaisia vuosia kiitos vaan.

Tutustu paaston terveyshyötyihin. 

Vierailija
5/16 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kyllä mikään muuttunut. Ehkä lihonut.

Vierailija
6/16 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uudet ihmiset 

Vierailija
7/16 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsin ja jouduin pois vaikeasta työpaikasta, sain uuden työn, aloitin uuden mielekkään harrastuksen harrastusryhmässä, olen laihtunut noin 3 kiloa, muutama sitkeä terveysvaiva on hellittänyt, olen vähentänyt yhteydenpitoa muutaman ihmisen kanssa ja pitänyt enemmän yhteyttä muutamaan vanhaan ystävään. Olen suorittanut vähitellen lisää opintoja, vähentänyt kuukausittaista säästämistä ja sijoittamista ja olen selviytynyt monella tavalla vaikeasta vuodesta. Myös lasten asiat ovat menneet parempaan suuntaan.

Vierailija
8/16 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain maksettua asuntolainan pois. Kumman vapautunut olo...

Vierailija
9/16 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kulutus suomessa on nyt aika vähäistä. Löysin paremmat kanavat ulkomaille

Vierailija
10/16 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuli äiti 

Vierailija
11/16 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta tuli äiti 

Paljon onnea!<3

Vierailija
12/16 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Aloitin verenpainelääkkeet

- Töihin tuli yt-uhka, joka on edelleen päällä eikä näytä hyvältä

- Lähiesimies kuoli

Parempiakin vuosia on nähty.

Vierailija
13/16 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joka vuosi keksin lisää palasia erääseen rikosvyyhtiin joka pyörinyt vuosikymmeniä ympärilläni. Tänä vuonna keksittyjä palasia en kerro tänne. 

Vierailija
14/16 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

I feel you. Poskihammas tosin vasta odottaa poistoa. Ei rahaa enkä tahdo mennä. Tk:n hl katkoi juurihoidossa kaksi eri neulaa juurikanaviin. Käsiä leviteltiin vaan. Kyllä v-tuttaa.

Uniapnea todettu aiemmin, taistelua c-papin kanssa kolmen tunnin unilla. Krooninen univaje.

Rankka vuosi oli, jouduin myös jättämään sen josta välitin.

Vierailija
15/16 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihoin 10 kiloa, lopetin tupakoinnin, vähensin juomista, ostin 2 autoa, muutin toiseen kaupunkiin, vaihdevuosioireet helpottivat, sain vähennettyä lääkitystä, hiukset on paljon pidemmät ja paksummat.

Vierailija
16/16 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tutustu paaston terveyshyötyihin. 

Joo, paastoamalla ei tuu reikiä hampaisiin, ei hammaskiveä eikä ainakaan tartte hampaita poistaa. Ihmiset kun tämän tajuaisi niin ei ikinä kuunaan tartteis hammaslääkäriä, ihan olisi turha ammatti. 

Jos ÄO on matala niin siihen ei näköjään paastoaminen auta.